خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت شریعتمداری در پی درگذشت خالق "دیرین دیرین"

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۰۱۹

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پیامی درگذشت محمد ابوالحسنی، خالق و تهیه کننده انیمیشن‌های دیرین دیرین و بنیانگذار بنیاد ملی توسعه کارآفرینی محتوای دیجیتال را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ متن پیام محمد شریعتمداری به شرح ذیل است: 

انا لله و انا الیه راجعون

این کارآفرین نمونه علاوه بر خلق بازارهای جدید، برای جوانان بسیاری فرصت شغلی ایجاد کرد و انگیزه حرکت در عرصه‌های جدید ارزش آفرین را برای آن‌ها خلق نمود. 

این ضایعه را به جامعه هنری، رسانه ای، فناوری اطلاعات، همه دوستداران وی به ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم. 

تسلیت توییتری شریعتمداری در پی درگذشت محمد ابوالحسنی

همچنین محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حساب توییتر نوشت: محمدابوالحسنی در همکاری با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی #بنیادملی توسعه کارآفرینی محتوای دیجیتال را برای ایجاد پلتفرم‌های حضور کارآفرینان ایرانی در بازارهای جهانی پایه‌گذاری کرد. صد حیف اجل مهلتش نداد میوه این آرزو را بچیند. درگذشت او را عمیقا تسلیت می‌گویم. 

محمد ابوالحسنی، خالق و تهیه کننده انیمیشن‌های دیرین دیرین و بنیانگذار بنیاد ملی توسعه کارآفرینی محتوای دیجیتال، صبح امروز بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز