خبرگزاری کار ایران

آغاز اجراهای پردیس تئاتر شهرزاد در سال ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۷۳۰

پردیس تئاتر شهرزاد، در دومین نوروز کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال جدید میزبان علاقه‌مندان به تئاتر خواهد بود. این مجموعه از امروز (شنبه) هفتم فروردین با اجرای نمایش کمدی ایرانیِ «تلخک و قندک» به استقبال روز ملی هنرهای نمایشی می‌رود.

به گزارش ایلنا، سه نمایش «تلخک و قندک»، «بیست تومنی» و «ریورساید درایو» از هفته اول فروردین ۱۴۰۰ در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

"تلخک و قندک"عنوان نمایش جدیدی به نویسندگی داوود فتحعلی‌بیگی و کارگردانی شایان طهماسب پور است که از روز هفتم فروردین ماه ساعت ۱۸:۳۰ در سالن ارکیده به صحنه می‌رود.

این نمایش به تهیه کنندگی «نوید وفا» راویتی کمدی و ایرانی است و سرگذشت دو نفر (شخصیت‌های سیاه نمایش) است که در جستجوی کار به هنگام کفتر پرانی برای انتخاب حاکم یکساله وارد شهری می‌شوند. تلخک به امارت می‌رسد و قندک در شهر آواره می‌شود.

فریدون احمدی، زیبا مصطفایی، محمد عبدالهی، محمد‌مهدی فتاحی، بهار جهانبانی، امید رهبر، مهشید زبردست، مجتبی طباطبایی، مرجان آقانوری، هیوا پورشفیعی، حسین براتی، علی پیله ور، رضا حسین نژاد، علی‌رضا عباسی، سعید بیرام زاده، مبینا سرلک جیوا بازیگرانی هستند که در این نمایش روی صحنه خواهند رفت.  

در سالن صنوبر نیز نمایش جدیدی با عنوان «ریورساید درایو»نوشته وودی آلن با ترجمه محمدرضا اوزار و به کارگردانی مرتضی برزگرزادگان از روز هشتم فروردین ماه ساعت ۱۹ به صحنه می‌رود.

 محمدرضا هاشمی، ساناز روشنایی و بابک قادری بازیگران نمایش"ریورساید درایو" هستند.

این نمایش داستان یک نویسنده هالیوودی است که در اطراف شهر یک جای خلوت با زنی قرار ملاقات دارد تا اینکه یک ولگرد کارتون خواب مزاحم آنها می‌شود.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از:

طراح صحنه: مرتضی برزگرزادگان، طراح نور:  مسلم رضایی، موسیقی: بهنام رحیمی، طراح گریم و طراح لباس:  مهتاب حسنی، دستیار گریم: نیلوفر فاطمی، گروه کارگردانی: آرمان متین‌نیا، احمد خسروی.

در تالار صنوبر از روز ۸ فروردین ماه نمایش «بیست تومنی» نیز به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا آزادفر ساعت ۱۸ به صحنه می‌رود.

این نمایش که محمدرضا آزادفر علاوه بر نویسندگی و کارگردانی تنها بازیگر آن نیز هست، داستان سه رفیق است که از کودکی با هم هستند و در زمینه تئاتر فعالیت می کنند و ماجراهایی برای آنها پیش می‌آید.

علیرضا آل‌داوود و شهاب شریفی تهیه‌کنندگی این نمایش را به عهده دارند و موسسه بامداد بهار امید مجری طرح این اثر نمایشی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز