خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری در دیدار با اعضای دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تاکید کرد:

تشدید نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی خدمات گردشگری نوروز ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۶۵۶

معاون گردشگری وزارت میراث ‌فرهنگی و رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: نظارت گسترده بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاسیسات و خدمات گردشگری در ایام نوروز و نیز در طول سال در کنار اعتمادسازی و تحریک تقاضا از جمله اولویت‌های کاری حوزه گردشگری در سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

به گزارش ایلنا،  ولی تیموری (معاون گردشگری وزارت میراث ‌فرهنگی و رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور ) صبح امروز در نشست صمیمانه با اعضای دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و نوروز ۱۴۰۰ و نیز تشکر از خدمات شبانه‌روزی اعضای حاضر گفت: فعالیت این روزهای ستادهای اجرایی خدمات سفر در سراسر کشور تمرکز بر نظارت‌های گسترده نوروزی است تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تحقق سفرهای ضابطه‌مند و هوشمند، علاوه بر خدمت‌رسانی به هموطنان و جلب رضایت آن‌ها فعالیت‌های گردشگری نیز تسهیل شود.

وی با بیان اینکه تشدید نظارت‌ها بر تاسیسات و خدمات گردشگری در طول سال جاری با تمام قوت انجام خواهد گرفت؛ تاکید کرد: همچنین تمرکز بر اعتمادسازی میان مسئولان، مقامات کشوری و نیز هموطنان به منظور انجام سفرهای ضابطه‌مند و هوشمند و تحقق دستاوردهایی از جمله سلامتی و نشاط نیز یکی دیگر از اولویت‌های پیش رو به شمار می‌آید.

تیموری افزود: با توجه به رویکرد مذکور مدیریت تحریک تقاضا نیز در راس برنامه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت تا با مدیریت بحران و تحریک تقاضای داخلی و بین‌المللی بتوانیم روح تازه‌ای به صنعت گردشگری کشور بدمیم.

وی در پایان ضمن تشکر از دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور از اعضای حاضر خواست تا همه همت خود را به منظور پیگیری و تحقق مصوبات ستاد ملی کرونا به کار گیرند و با نظارت گسترده رضایتمندی هموطنان را در بهار ۱۴۰۰ سبب شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز