خبرگزاری کار ایران

راهنمایی عملی برای هوش هیجانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۳۶۴

کتاب راهنمای عملی «هوش هیجانی» از سوی نشر پژوهش شیرازه روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب راهنمای عملی «هوش هیجانی» نوشته دیوید والتون با ترجمه مشترک مرضیه شکوهی‌فر و محمدرضا ایزدی از سوی نشر پژوهش شیرازه روانه بازار کتاب شد.

کتاب حاضر نشان می‌دهد چگونه می‌توانید روابط حرفه‌ای و شخصی، سلامت خودتان، موفقیت فرزندان‌تان در آینده و موارد دیگر را بهبود ببخشید.

رویکرد کتاب از طریق ارائه تمرین‌ها، مطالعات موردی و نکته‌های مفید و برجسته کمک می‌کند تا برای دستیابی به زندگی شادتر و موفق‌تر، اصول هوش هیجانی را به کار گیرید.

تسلط بر خویشتن با درک بهتری از خود، تحت تأثیر قرار دادن دیگران از طریق ارتباطی قاطعانه، کمک به کودک‌تان در مدرسه به وسیله افزایش تمرکز و اصلاح رفتار، بهبود بخشیدن به سلامت جسمی از طریق کنترل احساسات مواردی است که در این کتاب به آن‌ها اشاره شده است.

دکتر دیوید والتون نویسنده این کتاب، متخصص روانشناسی تغییر رفتار است که در حوزه‌های بهداشت روان، افسردگی، شناخت درمانی و رشد کودک برای عموم برنامه‌های آموزشی اجرا می‌کند. وی تاکنون در سازمان ملل، دولت بریتانیا و صنایع خصوصی در این زمینه فعالیت داشته است.

کتاب «هوش هیجانی» در ۲۳۱ صفحه و با قیمت ۶۰ هزار تومان منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز