خبرگزاری کار ایران

پایان خوش فصل دوم نوروز در راه است/ نفرات برتر شهروندان خدوم تهرانی معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۱۴۱

دومین فصل برنامه «نوروز در راه است» با هدف تجلیل از شهروندان خدوم تهرانی با استقبال کم‌نظیر مخاطبان شبکه پنج به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، مرتضی عمادی مدیر گروه تهران و شهروندی شبکه پنج با اعلام این خبر گفت: دومین فصل این برنامه که مانند فصل اول با محوریت تجلیل از شهروندان خدوم تهرانی از شانزدهم اسفند روی آنتن شبکه پنج سیما رفت، با شناخت نفرات برتر طی ۱۰ شب، سرانجام در ۲۵ اسفند به ایستگاه پایانی رسید.

وی افزود: دست‌اندرکاران تهیه این برنامه امسال با تغییراتی در ریتم و محتوا، تلاش کردند، فضای شادتری را نسبت به سال گذشته فراهم کنند که خوشبختانه با استقبال کم‌نظیر مخاطبان همیشه همراهِ شبکه پنج مواجه شد. مهمانان زیادی از شاخه‌های مختلف هنری، از بازیگران مطرح تا خوانندگان پرطرفدار، طی این ۱۰ شب با حضور در استودیو، فضای تجلیل شهروندان خدوم را رنگ‌وبویی متفاوت بخشیدند.

مسعود روشن‌پژوه مانند سال گذشته با شور و هیجان خاص خودش اجرای این برنامه زنده را بر عهده داشت و موفق شد ارتباط خوبی بین بخش‌های مختلف برنامه ایجاد کند. همچنین همکاری او با نوازنده و آهنگساز مستقر در استودیو- شهرام نیکیار- جزو پرطرفدارترین بخش‌های این برنامه زنده و مفرح به شمار می‌رفت.

عمادی نفرات برتر این برنامه را هم به شرح زیر اعلام کرد: شب نخست این برنامه که به میزبانی از آتش‌نشانان اختصاص داشت، مجید یادگاری با رای مستقیم مردم عنوان شهروند خدوم را از آن خود کرد. در شب دوم، میثم جماعتی از میان دو کاندید دیگر به عنوان شهروند خدومِ خدمات شهری انتخاب شد. شب سوم اما به پرستاران عزیز اختصاص داشت و سرکار خانم ناهید بهرامی نفر برتر شد. شب چهارم هم بینندگان محترم، علی عزیزی را به عنوان شهروند خدومِ اتوبوسرانی برگزیدند.

در شب پنجم که به میزبانی از معلم‌های عزیز اختصاص داشت، سرکار خانم فاطمه مختاریان‌پور شهروند خدوم برگزیده شد و در شب ششم هم که تاکسیرانان عزیز، محور برنامه بودند باز هم یک خانم و این بار سرکار خانم سهیلا باغانی، عنوان شهروند خدوم تهرانی را به خود اختصاص داد.

هفتمین برگزیده مردمی نیز از میان نیروهای خدوم پلیس انتخاب شد و کسی نبود جز سرکار خانم مژده سلطانی. در شب هشتم مهدی گلشنی از معاونت اجتماعی شهرداری تهران با رای مردم نفر برگزیده شد. همچنین احمد جعفری در شب نهم شهروند خدوم تهرانی در بخش مترو بود و در شب پایانی نیز علی‌اکبر فسایی توانست عنوان شهروند خدوم را در بخش فنی مهندسی شهرداری به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز