خبرگزاری کار ایران

ابهامات در روند صدور مجوز کتاب در استان‌ها برطرف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۶۸۰

مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی از برگزاری نشست هم‌‎اندیشی با دبیر علمی و سرگروه‌های استان‎‌ها فارس و همدان به منظور حل برخی ابهامات در صدور مجوز در اسفندماه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا صدرالدینی با اشاره به تشکیل ۱۰ کارگروه نظارت بر نشر در استان‌‌های کشور گفت: تاکنون برای ۱۰ استان اجازه صدور مجوز کتاب صادر و در این استان‌‌ها کارگروه نظارت بر نشر ایجاد شده است که به کار صدور مجوز برای کتاب‌ها مشغول هستند.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور تصمیم گرفته شد جلسات با استان‌ها که سابق بر این به صورت حضوری برگزار می‎‌شد به صورت آنلاین انجام شود تا به ابهاماتی که در استان‎‌ها وجود دارد رسیدگی شود.

مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی با استان‌‌های خراسان رضوی، اصفهان و آذربایجان شرقی در سه ماهه اخیر گفت: در اسفندماه نیز جلسه‌ای به صورت مجازی با دبیرعلمی و سرگروه‌‌های استان همدان و فارس برگزار شد. در این جلساتِ مجازی تلاش شد نسبت به بر طرف نمودن پاره ای از اشکالات اقدام شود.

بر اساس این گزارش، سامانه یکپارچه صدور مجوز بررسی و نشر کتاب به ثبت درخواست صدور مجوز کتاب برای مراحل مختلف دریافت مجوز نشر کتاب طراحی شده است. ناشران از طریق این سامانه قادر به تمدید مجوز و دریافت مجوز برای کتاب‌هایشان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز