خبرگزاری کار ایران

خداداد جلالی از «بازیگری در سینمای مولف» می‌گوید

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۶۶۳

خداداد جلالی کارگاه «بازیگری در سینمای مولف» را از اواخر اسفند در خانه هنر آپامه برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، سمیرا سادات طباطبایی مدیر مسئول خانه هنر آپامه از برگزاری کارگاه‌های آموزشی خداداد جلالی خبر داد و گفت: این کارگاه‌ها از چهارشنبه ۲۷ اسفند در روزهای یک شنبه و چهارشنبه از ساعت پنج تا هفت عصر برگزار می‌شود که این کلاس‌ها ۱۲ جلسه دوساعته است.

وی در ادامه بیان کرد: خداداد جلالی نگاهی متفاوت در سینما دارد که تصمیم گرفتیم این ورکشاپ‌ها را با موضوع «بازیگری در سینمای مولف» برگزار کنیم و چون ایده‌های متفاوتی در بازیگری مدرن دارند بازیگران بسیاری می‌توانند از این ورکشاپ‌ها استفاده کنند. همچنین در این کارگاه‌ها درباره تفاوت بازیگری مدرن و کلاسیک در سینما، خواسته‌های کارگردان از بازیگر، تکنیک‌های بازیگری، بازیگر چه وظایفی دارد، چقدر کارگردان در ایفای نقش بازیگر تاثیر گذار است و… صحبت می‌شود.

مدیر مسئول خانه هنر آپامه خاطرنشان کرد: بنا به درخواست خداداد جلالی ۲۵ درصد درآمد این کارگاه‌ها به زنان سرپرست خانوار اختصاص پیدا می‌کند و در پایان دوره مدرک مورد تایید وزارت ارشاد به علاقه مندان داده می‌شود. گفتنی است، علاقه مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۵۹۷۴۳ و ۰۹۲۱۳۱۰۴۴۳۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز