خبرگزاری کار ایران

آلبوم معجزه عشق منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۰۶۰

آلبوم «معجزه عشق» با آهنگسازی و نوازندگی محمدرضا اژدری روانه بازار موسیقی شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا اژدری (آهنگساز، رهبر ارکستر و نوازنده پیانو) به تازگی آلبوم «معجزه عشق» را منتشر کرده است. این آلبوم هشت آهنگ دارد که جملگی در فضایی آرام و در سبک «نیو ایج» ساخته و اجرا شده‌اند. 

«معجزه عشق»، «رقص باران»، «دنیای من»، «ناقوس»، «صدای تو»، «غروب رویاهای من»، «سکوت» و «تقدیر» آهنگ‌های آلبوم «معجزه عشق» هستند. 

محمدرضا اژدری دانش‌آموخته دانشگاه هنر تهران در رشته نوازندگی جهانی است. از سال ۱۳۹۳ ارکستر پادراماد را تاسیس کرد. تا سال ۱۳۹۶ کنسرت‌های بسیاری با ارکستر «پادراماد» و با رهبریِ خودش به صحنه برد. از سال ۱۳۹۶ تصمیم گرفت تا روی آثار خودش تمرکز کند. 

نوروزِ ۱۳۹۷ نخستین ساخته خودش یعنی «معجزه عشق» را منتشر کرد. در سال‌های گذشته هم آهنگ‌های بسیاری را به صورت تک آهنگ منتشر کرده است. 

ساخته‌های اژدری فضایی آرام بخش و در سبک نیوایج دارند و مخاطبانِ این آثار با شنیدنِ ساخته‌های این آهنگساز، فضایی آرام را تجربه می‌کنند. 

در آلبوم «معجزه عشق» نوازندگانی مانند میثم مروستی، کریم قربانی، بابک ریاحی‌پور، علی جعفری‌پویان و همایون رحیمیان نوازندگی کرده‌اند. 

همچنین آثار این آلبوم در استودیو بل و استودیو پاپ ضبط شده‌اند. 

آلبوم «معجزه عشق» هم‌اکنون در سایت‌های مختلف در دسترس علاقه‌مندان به موسیقی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز