خبرگزاری کار ایران

داستان نوجوان «عشقِ یک لبخند نیم‌سانتی» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۲۱۱

داستان ایرانی «عشقِ یک لبخند نیم‌سانتی» اثری از مهین سمواتی که برای گروه سنی نوجوان نوشته شده است در ۱۰۴ صفحه از سوی نشر صاد منتشر شد.

به گزارش ایلنا، داستان ایرانی «عشقِ یک لبخند نیم‌سانتی» اثری از مهین سمواتی منتشر شد.

این داستان از زبان فرشته روایت می‌شود. دختر ده‌ساله‌ای که در یک خانواده پر جمعیت به دنیا آمده است. خانه آن‌ها حیاط بزرگی دارد و آدم‌های بسیاری در اتاق‌های دور حیاط زندگی می‌کنند. عمو، زن عمو و عمه‌اش هم با آن‌ها همسایه هستند.

فرشته اتفاق‌هایی را تعریف می‌کند که در این خانه بزرگ برایشان رخ می‌دهد مثل وقتی‌که به‌دنبال حوادثی، به دام اِبی، پسر لاتِ محله می‌افتد و وارد ماجرایی پرترس و هیجان می‌شود.

مهین سمواتی متولد ۱۳۳۹ در همدان و مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

گزیده کتاب: مدت‌ها بود که نمرهٔ بیست نگرفته بودم. تا خانه یک‌نفس دویدم، حتّی وقتی به قهوه‌خانه رسیدم یک لحظه هم نایستادم که تلویزیون تماشا کنم. کیف توی یک دستم بود و دفتر نقاشی در دست دیگرم. غیر از نمرهٔ بیستِ خوش‌تیپی که روی یک خطّ منحنی لم داده بود، چیزی نمی‌دیدم.

نسخه‌ی الکترونیکی کتاب را می‌توانید در طاقچه بخوانید. نسخه‌ی کاغذی نیز قابل سفارش در سایت نشر صاد به‌نشانی Saadpub.ir است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز