خبرگزاری کار ایران

مجموعه شعرهای عاشقانه برای نوجوانان منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۰۶۶

واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی به انتشار مجموعه شعرهایی عاشقانه برای گروه سنی نوجوان می‌پردازد.

به گزارش ایلنا، حسین تولایی از انتشار عاشقانه‌هایی برای گروه سنی نوجوان خبر داد و گفت: تیر ماه ۱۳۹۹ مصوب شد، مجموعه شعرهای عاشقانه برای گروه سنی نوجوان از شاعران مختلف گردآوری و به همت واحد کودک و نوجوان یعنی «پرنده آبی» منتشر و دبیری آن به این‌جانب سپرده شود.

شاعر مجموعه «درخت عاشق پرنده است» در ادامه به ارزیابی شعرهای منتشر نشده اشاره و بیان کرد: بررسی شعرهای منتشر نشده، دو ماه تمام طول کشید. تقریبا با تمام شاعرانی که به طور تخصصی و جدی در حوزه شعر نوجوان فعالیت می‌کنند گفت‌وگو شد تا شعرهای عاشقانه خود را در اختیار ما بگذارند. تاکنون پنج مجموعه شعر برای فاز نخست این پروژه گردآوری شده است.

تولایی با اشاره به مجموعه شعرهای عاشقانه‌ای که گردآوری شده و آماده انتشار است گفت: تا به حال، ۵ مجموعه شعر از مهدی مردانی، مریم زندی، کبری بابایی، مریم اسلامی و نیز یک کتاب از این‌جانب در شورای انتشارات علمی و فرهنگی تصویب شده است.

به گفته او؛ در هر مجموعه ۳۰ تا ۴۰ شعر گنجانده شده چراکه نوجوان امروز به طراحی و شکل و شمایل کتاب از نظر تعداد صفحات، قطع و داشتن عطف به جای منگنه اهمیت می‌دهد و اگر اینها در کتاب لحاظ نشده باشد احساس می‌کند او را جدی نگرفته و به او احترام نگذاشته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز