خبرگزاری کار ایران

طعم سفره ایرانی را با رادیو تجربه کنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۰۴۹

برنامه سفره ایرانی به تهیه‌کنندگی فاطمه بی‌تقصیر در قالب آیتم‌های متنوع روزهای شنبه و دوشنبه روانه آنتن می‌شود.

به گزارش ایلنا، برنامه سفره ایرانی به تهیه‌کنندگی فاطمه بی‌تقصیر در قالب آیتم‌های متنوع روزهای شنبه و دوشنبه روانه آنتن می‌شود تا شنوندگان را با طعم سفره ایرانی بیشتر آشنا کند.

فاطمه بی‌تقصیر، تهیه‌کننده برنامه سفره ایرانی در این باره توضیح داد: ما گاهی سنت‌های خوب گذشته را در زمینه‌های مختلف فراموش می‌کنیم. در حالی که همین سنت‌های خوب منجر به دورهمی‌ها می‌شوند. یکی از اتفاقات خوب در سنت ما، سبک‌های تغذیه است. به همین دلیل ما برنامه سفره ایرانی را روزهای شنبه و دوشنبه ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌کنیم.

وی ادامه داد: این برنامه در قالب بخش‌های متنوع از گروه تغذیه پخش می‌شود. کارشناس برنامه پیام حسین‌زاده و گزارشگر شیوا اسدی است.

آیتم‌های شنبه‌ها عبارت است از: یک کاسه سفالین: معرفی آش‌های ایرانی و خواص آنها با اجرای مائده حسینی، کتاب خوشمزه: معرفی کتاب‌های تغذیه‌ای با اجرای سیرانوش شفیعی جاوید، بشقاب سالاد: معرفی سالادهای ایرانی برای بچه‌ها با اجرای مهدیس شهبازی، یک فنجان سلامت: معرفی دمنوش‌ها و خواص آنها با اجرای فاطمه عینعلی و برکت سفره: معرفی نان‌های محلی و خواص آنها با اجرای مهسا حدادی احمدسرایی مقدم.

این تهیه‌کننده افزود: آیتم‌های دوشنبه‌ها شامل: طعم یک چاشنی: معرفی ادویه ها با اجرای مژگلن واعظیان، آیتم چهارفصل زمستانه پاییزانه.. بهارانه.. و تابستانه: پرداختن به محصولات فصلی و خواص آنها با اخرای فرناز بیات، بشقاب دسر: معرفی دسرهای ایرانی وخواص آنها با اجرای راضیه غلامپوروخانم فنایی، سفره خبر : پرداختن به خبرهای تغذیه‌ای رادیو سلامت با اجرای سازسنا عمادی وبهار زهدی مطلب پور، دغدغه‌های من در آشپزخانه: درباره کدبانوگری ونکات مواد غذایی با اجرای پریسا مرادیان، سفره گرد: پرداختن به تاریخچه مواد غذایی با اجرای زهرا شاملو دهنو است. تلاش کرده‌ایم در قالب آیتم های متنوع مردم را با سنت های خوب تغذیه آشنا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز