خبرگزاری کار ایران

برگزاری اختتامیه هفتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۷۰۹

اختتامیه هفتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران فردا چهارشنبه ۲۰ اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد  اسلامی، مراسم پایانی هفتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران ساعت ۱۴ روز چهارشنبه( 20 اسفندماه)  با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.
 
 اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، حجت‌الاسلام حبیب‌الله رضا ارزانی رئیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و ابراهیم حیدری مدیرکل محترم دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  نیز  در مراسم پایانی حضور خواهند داشت. 
 
این مراسم به صورت زنده و مستفیم از طریق درگاه‌های الکترونیکی  زیر پخش خواهد شد:

اسکای روم شبکه ترویج کتابخوانی

https://www.skyroom.online/ch/daftar1399/r

آپارات شبکه ترویج کتابخوانی

http://bookpromotion.ir/live

اینستا گرام شبکه ترویج کتاب‌خوانی

http://instagram.com/bookpromotion.ir

اینستا گرام شبکه مروجان کتابخوانی کشور

http://instagram.com/moravejan_ketabkhani 

در این برنامه ده روستا به‌عنوان روستاهای برگزیده دوستدار کتاب، پانزده روستا به‌عنوان روستاهای شایسته تقدیر دوستدار کتاب و یک روستا نیز به‌عنوان روستای برگزیده بخش استمرار معرفی خواهند شد. به روستاهای برگزیده این برنامه تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال هدیه نقدی از سوی نهادها و سازمان‌های همکار در این جشنواره پرداخت خواهد شد.
 
در برگزاری این برنامه دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی اعم از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران ،نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سازمان فرهنگی سازمان ملل متحد یونسکو، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران، انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران ، ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان مشارکت دارند.
 
هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران از شهریورماه امسال با اعلام فراخوان آن شروع به کارکرد.شیوع و گسترش بیماری کویید ۱۹ باعث شد برگزاری این برنامه با رویکرد توجه به فضای مجازی برگزار شود و علی‌رغم شیوع این بیماری امسال ۲۰۵۰ روستا و منطقه عشایری از سراسر کشور در این برنامه شرکت کردند که نسبت به سال گذشته از رشد ۴۰ درصدی برخوردار است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز