خبرگزاری کار ایران

«بهترین خودمان باشیم» به چاپ چهارم رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۷۵۱

کتاب «بهترین خودمان باشیم» کتابی است درباره تواناییهای ذهن و همه آنچه به زنان کمک می-کند تا خود را بهتر بشناسند و گامهای مستحکمتری در راستای توانمندسازی خود بردارند.

به گزارش ایلنا، کتاب «بهترین خودمان باشیم» از تولیدات موسسه سلامت‌پاد که توسط نشر ثالث منتشر شده و این روزها با استقبال مخاطبان به چاپ چهارم رسیده، کتابی است درباره تواناییهای ذهن و همه آنچه به زنان کمک می‌کند تا خود را بهتر بشناسند و گام‌های مستحکمتری در راستای توانمندسازی خود بردارند.

این کتاب که برداشتی است آزاد از کتاب «سیزده کاری که ذهن‌های قدرتمند انجام نمی‌دهند» نوشته امی مورین در سیزده بخش طراحی شده و با دو انگیزه مهم برای انطباق با فرهنگ ایرانی، بومی شده است: نخست توانمند کردن جامعه زنان در راستای تقویت ذهنی تا بتوانند بهترین شکل وجودی‌شان را به نمایش بگذارند و دوم تشویق زنان پیشگام برای الهام بخشیدن و تلنگر زدن به زنان دیگر.

مریم مشتاقی، موسس سلامت‌پاد، دانش‌آموخته رشته مدیریت کسب و کار از دانشگاه وورتسبورگ آلمان است و این مجموعه را با هدف یاری زنان در جهت تبدیل شدن به افرادی شاد، قوی و الهام‌بخش در اختیار علاقمندان به این حوزه قرارداده است. سلامت‌پاد که توانمندسازی زنان را سرلوحه فعالیت چندین‌ساله خود قرار داده، آرزو دارد که زنان، شادزیستن را تجربه کنند، قوی و مستقل رو به جلو پیش روند و هیچ‌چیز جلودار رشد آن‌ها نباشد.

«بهترین خودمان باشیم» در ۲۵۰ صفحه و با قیمت ۵۸۵۰۰ روانه بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز