خبرگزاری کار ایران

همکاری «بلوراینو» با جایزه «عکس ۵»/ نمایش و فروش آثار برگزیده در سطح بین المللی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۷۴۸

تیما جم مدیر گالری «بلوراینو» از همکاری خود با جایزه «عکس ۵» خبر داد که این همکاری در زمینه عکاسی فقط با این جشنواره ادامه می یابد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جشنواره جایزه «عکس ۵»، تیما جم، مدیر گالری بلوراینو، درباره همکاری خود با این جشنواره گفت: من از چند سال پیش با مهدی شادی زاده آشنا شده بودم و در چند پروژه با هم همکاری کرده بودیم در نتیجه زمانیکه به من پیشنهاد همکاری در جشنواره «عکس ۵» را دادند به خاطر اینکه کار ایشان را قبول داشتم و با توجه به اینکه تیم قوی در این جشنواره حضور دارد تصمیم گرفتم که در این جشنواره حضور داشته باشم. همچنین همیشه دوست داشتم کاری برای بزرگداشت عباس کیارستمی انجام دهم که خوشبختانه این جشنواره در راستای اهداف فکری و فرهنگی این هنرمند گرامی پیش می رود.

وی در ادامه بیان کرد: من به عنوان یکی از داوران در این جشنواره حضور دارم ولی از همان ابتدا پیشنهاد دادم که بهتر است این جشنواره در سطح بین المللی هم حضور داشته باشد و چون از سال ۲۰۱۵ مسابقات بین المللی برگزار کردم پیشنهاد دادم که مانند جایزه گلستان بخشی را در نظر بگیریم که در این بخش آثار منتخب را در گالری مجازی خودم که بین المللی است به نمایش بگذاریم که خوشبختانه مهدی شادی زاده از این پیشنهاد استقبال کرد. هدف ما این است که آثار برگزیده در سطح بین المللی دیده شود و بتوانیم از آنها حمایت کنیم.

مدیر گالری بلوراینو خاطرنشان کرد: عنوانی که برای این بخش در نظر گرفتیم «جایزه بلوراینو» است که برای این بخش آثاری که توسط همه داوران انتخاب می شود به نمایش گذاشته می شود زیرا برای من همراهی و هماهنگی همه داوران مد نظر است. این نمایشگاه در سطحی جهانی به نمایش درخواهد آمد و امکان فروش برای خریداران خارجی مهیا می شود.

وی در پایان گفت: موضوع مهم این است که من و گالری بلوراینو در زمینه عکاسی فقط با جشنواره «عکس ۵» همکاری می کنیم و امیدوارم بتوانیم برای برگزیدگان کاری انجام دهیم. همچنین نقطه قوت این جشنواره این است که افراد متفاوت و با رشته های مختلف به عنوان داور در این جشنواره حضور دارند.

«بلوراینو» توسط تیما جم در سال 2016 در استانبول در ادامه یک فعالیت ۲۰ ساله به عنوان گالری دار، مدیر هنری و کیوریتور، با هدف کشف و معرفی هنرمندان خلاق جوان و همچنین معرفی بهتری از هنرمندان پیشکسوت ایرانی در سطح بین الملل تاسیس شد و در سال های بعد بنا به درخواست های فراوان از سوی هنرمندان بین المللی حیطه فعالیت های این مجموعه گسترش یافت.

مهدی شادی زاده مؤسس، دبیر و عضو شورای سیاست گذاری جشنواره «عکس ۵»، علیرضا شادی زاده عضو شورای سیاست گذاری، فیلیپ آیش هورن دبیر بخش بین الملل، مهسا سیاوشی مشاور هنری، سیاوش دمیریان مشاور هنری، پریا آیش هورن مشاور هنری، احسان محلوجی مدیر اجرایی، سیمین بایرامی مجری طرح کل پروژه، فرهود نصیری عضو شورای سیاست گذاری و عکاس، بیتا مشعشعی فکور مدیر هنری و بازرگانی و عضو شورای سیاست گذاری و غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی این جشنواره هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز