خبرگزاری کار ایران

«امیر غفارمنش» مهمان دست در دست می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۶۰۶

برنامه «دست در دست» جمعه ۱۵اسفندماه میزبان امیرغفارمنش بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون خواهد بود.

به گزارش ایلنا، «دست در دست» در بیست و دومین قسمت از شب‌نشینی زمستانی خود که جمعه شب به روال همیشگی بعد از گفتگوی ویژه خبری روانه آنتن خواهد شد؛ از امیر غفارمنش بازیگر آثار مختلف سینمایی و تلویزیونی میزبانی خواهد کرد. 

غفارمنش ایفای نقش در آثار بسیاری همچون «همسایه‌ها» حسن فتحی، «ساعت خوش» مهران مدیری، «سیب خنده» رضا عطاران، «خوش‌نشین‌ها» سعید آقاخانی، «پرانتز باز» کیومرث پوراحمد، «خانه‌ای روی آب» بهمن فرمان‌آرا و… را در کارنامه خود دارد. 

همچنین این برنامه در بخش دیگری از این شب‌نشینی میزبان کتایون نجفی‌زاده فوق تخصص بیماری‌های ریه وعضو انجمن اهدای عضو خواهد بود. 

امین صرخه از گروه جهادی «سفیران سجاد (ع)» نیز دیگر مهمان این برنامه خواهد بود که به همراه دیگر اعضای این گروه جهادی به محرومیت زدایی (تامین نیاز‌های اولیه زندگی نیازمندان)، ایجاد اشتغال پایدار، پیگیری رفع مشکلات بیماران تحت پوشش، بازسازی منازل، کاشت ۴۲ هزار نهال و… پرداخته‌اند. 

گفتنی است «دست در دست» در ویژه برنامه فصل زمستانی خود تا کنون میزبان ایرج حریرچی، کیانوش جهانپور، رسول نجفیان، سیاوش طهمورث، امیر کاظمی، مهشید جوادی، فریبا متخصص، پوراندخت مهیمن، مسعود اسکویی، عذرا وکیلی، مرتضی امیری اسفندقه، مهران رجبی، عنایت بخشی، شهرام عبدلی، علیرضا بدیع، مریم سعادت، علیرضا مسعودی، حسن خلقت‌دوست و. . بوده و علاوه بر پرداختن به موضوعاتی مثل زمستان و تاثیرگذاری افراد در بزنگاه‌های اجتماعی و تاریخی به موضوع مهم همراهی افراد جامعه در جدیدترین میدان همدلی یعنی دوران شیوع کرونا پرداخته و در این مسیر هم‌صحبت افرادی می‌شود که گام‌های موثری در یاری رساندن به همنوعان خود برداشته‌اند. 

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی، اجرای سیاوش عقدایی و کارگردانی بهار ارجمند که جمعه و شنبه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز