خبرگزاری کار ایران

برنده‌ی سیمرغ، «کولبرف» را تدوین می‌کند / مراحل فنی فیلم آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۵۹۸

عماد خدابخش برنده‌ی سیمرغ جشنواره‌ی فیلم فجر، تدوین «کولبرف» را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، عماد خدابخش برنده‌ی سیمرغ بهترین تدوین از سی‌ونهمین جشنواره‌ی فیلم فجر، تدوین «کولبرف» به نویسندگی و کارگردانی میلاد منصوری و تهیه‌کنندگی سید روح‌الله حسینی لرگانی را آغاز کرد. 

عماد خدابخش متولد سال ۶۱ است و تا کنون فیلم‌هایی چون «آهو» به کارگردانی هوشنگ گلمکانی، «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار، «بی‌همه‌چیز» به کارگردانی محسن قرایی، «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری، «گیج‌گاه»، «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، «سرخ‌پوست» به کارگردانی نیما جاویدی و… تدوین کرده است. 

«کولبرف» اولین فیلم بلند میلاد منصوری است که پیش از این سابقه ساخت پنج فیلم کوتاه به نام‌های «میم»، «شکلات»، «اگزیت»، «مستر کلینر» و «سربست» و همچنین دستیاری کارگردان در سریال‌هایی علی‌البدل و پایتخت پنج را در کارنامه‌ی خود دارد. 

فیلم کوتاه «سربست» به تازگی عقاب طلایی جشنواره سینماتوگراف آسیا را دریافت کرده است. «کولبرف» نیز به زودی و با گذراندن مراحل فنی برای ارسال به جشنواره‌ی مختلف آماده می‌گردد. 

بازیگران فیلم عبارتند از: حسین سلیمانی، حسین مهری، دنیز متوسلی، مهتاب ثروتی، چیا بابامیری، علی فراستی، آرتین امجدی، با حضور پیام احمدی‌نیا و با هنرمندی زنده‌یاد علی انصاریان. 

میلاد منصوری (نویسنده و کارگردان)، سید روح‌الله حسینی لرگانی (تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار)، مهدی رضایی (مدیر فیلمبرداری)، فرشید احمدی (مدیر صدابرداری)، عماد خدابخش (تدوینگر)، فرهاد عسگری (طراح صحنه)، مریم میرباقری (طراح لباس)، محمدرضا میرباقری (طراح گریم)، امیرحسین خنجری (طراح بدلکاری)، ایمان کریمیان (جلوه‌های ویژه‌ی میدانی)، میثم بیدقی (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، رویا بابابیگی (منشی صحنه)، هادی قنبری (مدیر تولید)، کیمیا پوراحمد (عکاس)، چیا بابامیری (مشاور لهجه)، سینا افشار (طراح گرافیک)، آوا فیاض (مدیر تبلیغات و روابط عمومی) عوامل این فیلم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز