خبرگزاری کار ایران

ترکیب هیات مدیره خانه‌ مطبوعات کشور مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۹۴۶

انتخابات الکترونیکی هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور صبح امروز در محل معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، در این دوره ۴۲ نفر از اهالی رسانه نامزد شدند که از این تعداد ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور انتخاب شدند.

در بخش مدیران مسئول، معصومه قاسمی گوربندی با ۵۹ رأی و رضا عباس‌زاده با ۵۶ رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

ساسان شیخی با ۵۷ رأی، عزیز اله نظری با ۵۴ رأی و فرزاد فیضی فیض آبادی با ۴۷ رأی به عنوان اعضای اصلی بخش خبرنگاران انتخاب شدند.

در بخش نماینده سرپرستی روزنامه سراسری مازیار هوشمند با ۶۱ رأی و در بخش نماینده سرپرستی خبرگزاری اسد بابایی بارنجی با ۶۷ رأی به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره خانه مطبوعات انتخاب شدند.

همچنین حمید سعیدی با ۶۵ رأی و حبیب احمدی با ۶۳ رأی به عنوان بازرسان هیأت مدیره خانه مطبوعات انتخاب شدند.

در این دوره ۱۹۶ نفر از اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور از ۲۸ استان کشور، واجد شرایط رأی دادن بودند که ۱۶۸ نفر در این انتخابات الکترونیک شرکت کردند و رقم مشارکت به ۸۵.۷ درصد رسید.

مجمع عمومی سالیانه خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور امروز، چهارشنبه با حضور اعضا و جمعی از اصحاب رسانه و خانه‌های مطبوعات کشور در محل معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز