خبرگزاری کار ایران

پیام وزیر ارشاد برای جشنواره تهران-مبارک/ نمایش عروسکی فرصتی برای دیدار یک‌رنگی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۵۰۰

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک پیام داد.

به گزارش ایلنا، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک با قدردانی از تلاش نمایشگران عروسکی و برگزارکنندگان این جشنواره، نمایش عروسکی را، فرصتی برای دیدار یک‌رنگی دانست.

پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح زیر است:

«جهان بی‌مرز عروسک‌ها با عبور از پس هزاره‌ها همچنان با همراهی مِهر مردم پرهیاهوست و شگرف آنکه انسان اندیشمند همواره دنیای برساخته خود را با طیف گسترده‌ای از اشیا بی‌جان گرفته تا عروسک‌های ساده و گاهی پیچیده تماشا می‌کند تا پاسخی زیبا برای شگفت‌زدگی‌اش بیابد، از آن بیاموزد و سرگرم شود. عروسک‌ها، اگرچه قلبی برای مهربانی ندارند امّا توانسته‌اند قلب انسان‌ها را بربایند. عروسک‌ها با تمام بی‌قلبی‌شان می‌دانند راستی و یک‌رنگی رمز ماندن‌شان در دل‌هاست. مواجهه زلالی عروسک‌ها با کودکان که نمادهای بی‌بدیل پاکی‌اند، دیدنی است. به سادگی یکدیگر را باور کرده و می‌پذیرند. فرصتی که بزرگترها هم به آن نیاز دارند و نمایش عروسکی، فرصتی برای دیدار یک‌رنگی است.

هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران ــ مبارک فرصتی برای قرار گرفتن در جایی میان واقعیت و رویا برای کسب آگاهی بیشتر است.

اگرچه روزهای تلخی که آغازش به سال گذشته برمی‌گردد با حضور نامبارک ویروسی مرگبار هنوز ادامه دارد، اما یقین دارم با امید و شادی خلق شده از سوی عروسک‌های این رویداد، به‌زودی روزهایی مبارک و بی‌اضطراب به زندگی مردم سراسر جهان، از جمله مردم مهربان ایران باز خواهد گشت.

حضور و هنرآفرینی گروه‌های هنری سراسر کشور و تلاش و همت هنرمندانه تمام دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد هنری را ارج نهاده و از پروردگار مهربان برای تمامی عزیزان پیروزی و سربلندی آرزومندم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز