خبرگزاری کار ایران

خاطرات عزیزالله فرخی از جنگ و اسارت منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۱۲۹

خاطرات عزیزالله فرخی از جنگ و دوران اسارت در کتاب «مست و سنگستان» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشر بیست و هفت بعثت وابسته به موسسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، خاطرات عزیزالله فرخی از جنگ و دوران اسارت را با قلم حجت‌الله ایروانی در کتاب «مست و سنگستان» منتشر کرد.

نویسنده این کتاب که مجموعه خاطرات شفاهی عزیزالله فرخی است، در بخشی از مقدمه آن نوشته است:

«عزیزالله فرخی از بچه‌های مشتی و باصفای امام‌زاده حسن تهران است؛ از بچه‌های گردان ۹ پادگان حضرت ولی‌عصر (عج). بعد از جنگ به واسطه یکی از دوستان، افتخار آشنایی‌اش را پیدا کردم. اینکه هر دوی ما سابقه دیده‌بانی داشتیم باعث شد بیشتر و زودتر باهم جور شویم. در سفر اربعین، مشهد، جلسات هیئت و جاهای دیگر، بیشتر باهم اخت شدیم. خاطرات جنگ و اسارت را با حس خاصی بیان می‌کرد. به تعبیر حاج‌مرتضی سرهنگی، دهانِ گرمی دارد.

این کتاب حاصل سی ساعت مصاحبه و دو جلد خاطرات سال‌نامه عزیز است. به همراه عزیز، دو سه سالی وقت گذاشتیم و کلمه به کلمه این خاطرات را به رشته تحریر درآوردیم.

فصل اول کتاب به خاطرات دفاع مقدس و فصل دوم به مجروحیت و اسارت اختصاص دارد. از آن به بعد هم خاطرات اسارت تا آزادی روایت می‌شود.»

«مست و سنگستان» در ۴۰۰ صفحه و با قیمت ۴۵ هزار تومان منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز