خبرگزاری کار ایران

مشاهیر جهان درباره ایران چه گفته‌اند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۵۸۴

منتخبی از مشهورترین آثار مشاهیر جهان درباره ایران در کتاب «نغمه‌های ایرانی» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «نغمه‌های ایرانی» که منتخبی از مشهورترین آثار مشاهیر جهان درباره ایران است با انتخاب و ترجمه شجاع‌الدین شفا از سوی نشر نخستین روانه بازار کتاب شد.

این کتاب مجموعه‌ای است از آنچه بزرگان نظم و نثر جهان در ادوار مختلف و به زبان‌های دیگر درباره ایران و تجلیل از مفاخر آن گفته و نوشته‌اند.

شجاع‌الدین شفا در «نغمه‌های ایرانی» از میان خیل این دست آثار، تعدادی از قطعات شاعرانه ادبیات خارجی را درباره ایران انتخاب و به فارسی ترجمه کرده است.

اشیل، هوراس، درایدن، گوته، تامس مور، بایرن، روکرت، مارسلین دبردوالمور، هاینه، امرسن، ویکتور هوگو، لاول، لی هنت، ماتیو آرنلد، لکنت دولیل، آناتول فرانس، فرانسوا کوپه، نیچه، بودنشتدت، برادران تارو، تریستان کلنگسور، کنتس دونوآی، یسنین، درینک واتر، پل فور، واچل لیندزی، پرنسس بیبسکو، گابریلا میسترال، فریدریک یونگر، آلما روبنس، ونتورا گارسیا کالدرون، ژرمن بومون و آوتیک ایساهاکیان ادبیانی هستند که آثارشان درباره ایران در این مجموعه به فارسی ترجمه شده است.

«نغمه‌های ایرانی» در ۲۲۴ صفحه و با قیمت ۴۰ هزار تومان منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز