خبرگزاری کار ایران

واکنش رشیدپور به شایعه تقلید مسابقه «سیم آخر» از یک مسابقه اسرائیلی! +فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۰۲۸

رضا رشیدپور مجری مسابقه تلویزیونی «سیم آخر» نسبت به حواشی پیش آمده درباره این برنامه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رسانه‌های ایران هفته گذشته گزارشی را به نقل از تایمز اسراییل منتشر کردند که در آن این رسانه رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی پخش مسابقه تلویزیونی «سیم آخر» به مجری‌گری «رضا رشیدپور» از کانال تلویزیونی ایران را تقلیدی از مسابقه اصلی «بوم» (Boom) دانست که در سال ۲۰۱۴ از کانال ۱۲ تلویزیون اسراییل پخش می‌شد. 

در این مسابقه شرکت کنندگان در گروه ۳ نفری با پاسخ دادن به ۶ سوال چند گزینه‌ای برنامه ۶ بمب را خنثی می‌کنند تا به «مگا بمب» هفتم یا بمب طلایی برسند. 

در صورتی که شرکت کنندگان به سوال‌ها پاسخ درستی ندهند و سیم درست هر بمب را قطع نکنند بمب منفجر می‌شود و مواد رنگی و کف از داخل بمب در استودیو به آن‌ها پاشیده می‌شود و از مسابقه حذف می‌شوند اما اگر به سوال‌ها پاسخ درست بدهند و به سوال مگا بمب آخر هم درست پاسخ دهند، جایزه نقدی خوبی می‌گیرند. 

این مسابقه در سال ۲۰۱۴ نخست از کانال ۱۲ تلویزیون اسراییل پخش شد و سپس حق پخش این مسابقه به نزدیک ۲۰ کشور دنیا از جمله اسپانیا، قزاقستان، آرژانتین، فرانسه، ژاپن، ویتنام و ایالات متحده آمریکا فروخته شد. 

هم اکنون ورژن ایرانی این مسابقه تحت عنوان «سیم آخر» بدون رعایت قانون کپی رایت از شبکه ۳ تلویزیون دولتی ایران در حال پخش است. 

«محمدرضا رضائیان» تهیه کننده مسابقه «سیم آخر» در مهر ماه امسال در مصاحبه‌ای درباره ایده این مسابقه بدون اشاره به نام اسراییل گفته بود: ««بمب» برگرفته از یکی از پربیننده‌ترین مسابقه‌هایی است که در دنیا در حال برگزاری است و در بیش از ۲۰ کشور در رنکینگ موفق‌ترین برنامه‌ها قرار دارد. ما هم تلاش کردیم با استفاده از آن پلتفرم، ساختار این مسابقه را در کشور خود پیاده‌سازی کرده و براساس محتوای مورد نظر خود ایرانیزه کنیم. به نظرم مخاطب از تماشای این برنامه لذت می‌برد و استقبال زیادی از آن خواهد شد. »

حال آنکه شب گذشته رضا رشیدپور با اشاره به این حواشی پیش‌آمده در برنامه «سیم آخر» با کنایه به این حواشی پاسخ داد که ویدئوی آن را در ادامه می‌بینید:

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز