خبرگزاری کار ایران

برپایی پنجمین کارگاه فصلی «چهار فصل تئاتر ایران» در اسفند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۰۶۹

پنجمین کارگاه فصلی پروژه «چهار فصل تئاتر ایران» هفته‌ی اول اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، ایوب آقاخانی، مدیر و مؤسس پروژه‌ی جامع ملی آموزشِ نمایشنامه‌نویسی به علاقه‌مندانِ خارج از پایتخت از برگزاری کارگاه‌های فصلیِ این پروژه برای فصل پنجم آن با عنوان «مدافعان سلامت» در مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ی هنری روز چهارشنبه، ششم اسفندماه ۱۳۹۹، خبر داد.

مدیر دفتر مطالعات و پژوهش‌های آن مرکز اشاره کرد هیئت‌علمی فصل پنجم پروژه، که به پرورش ایده‌هایی در باب «مدافعان سلامت» اختصاص داشت، متشکل از آقایان «سعید اسدی» و «شهرام کرمی»، کارگاه‌های این دوره را از صبح ششم اسفند به میزبانی مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ی هنری برگزار خواهند کرد و نویسندگانی که آثارشان از مرحله‌ی دوم عبور کرده و به بخش نهایی راه یافته، رهنمودهای عملیاتی تصحیح و بهینه‌سازی نمایشنامه‌هایشان را در آخرین بازنویسی از اعضای هیئت‌علمیِ فصل رخ‌دررخ دریافت خواهند کرد.

به سنّت هر فصل از پروژه‌ی چهار فصل تئاتر ایران، همزمان با برگزاری کارگاه‌های هر فصل فراخوان فصل بعدی ـ فصل ششم از دور نوین این پروژه ـ منتشر می‌شود.

گفتنی است کارگاه‌های فصل چهارم به‌ضرورت، به صورت مجازی برگزار شد و این دوره نیز با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی با افرادی محدود به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز