خبرگزاری کار ایران

شماره ‌‌۲۵۷ ماهنامه‌‌ نمایش روی پیش‌خوان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۷۷۵

جدیدترین شماره‌‌ ماهنامه‌ نمایش، ویژه‌ بهمن ۹۹ با نگاه ویژه‌ به تئاتر و جشنواره منتشر شد.

به گزارش ایلنا، جدیدترین شماره‌‌ ماهنامه‌ نمایش، ویژه‌ بهمن ۹۹ با نگاه ویژه‌ به تئاتر و جشنواره با سردبیری نصرالله قادری منتشر شد.

 نگاه ویژه‌‌ این شماره از مجله‌‌ نمایش تئاتر و جشنواره با مطالبی همچون جشن و جشنواره نوشته یدالله آقاعباسی، جشنواره، مسیری به سمت توسعه نوشته‌ عبدالرضا فریدزاده، فستیوال: ریخت‌شناسی و معنا نوشته‌ی الساندرو فالاسی با ترجمه‌ مجید کیانیان، زنگ‌ها برای که به صدا درمی‌آیند؟ (پیرامون فلسفه شناخت‌گرایی در امر تئاتریکالیته جشنواره یا ویترینی برای تماشا؟) تالیف و ترجمه‌ معین محب علیان و گلناز اصل دینی و گزیده یادداشت‌ها، گزارش‌ها و گفت‌وگوهایی که مکتوب از دوره‌های گوناگون جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر موجود است یا عنوان جشنواره‌‌ای با فراز و فرودهای فراوان... نوشته‌ نگین کهن به همراه گفت‌وگو با صادق رشیدی با عنوان «هنرمندی که دیدگاه دارد، جهان بینی دارد»منتشر شده است.

همچنین مخاطبان می‌توانند نقد و تحلیل کتاب روند دگرگونی ادبیات نمایشی زنان ایران با عنوان تلاش برای یافتن و خواندن نوشته‌ منصور خلج، نقد و تحلیل نمایشنامه مویزی در آفتاب با عنوان چون تاولی که برمی‌آید و می‌ترکد نوشته‌ شهرام خرازی‌ها، تئاتر و تجربه آمریکا لاتین نوشته‌ گارلوس سولورزانو ترجمه‌ داود دانشور، تئاتر و تاثیرات فن‌آوری‌های نوین و دیجیتال نوشته‌ مهرداد رایانی‌مخصوص، تئاتر بودگی: ویژگی خاص زبان تئاتری نوشته‌ ژوزت فرال، رونالد پی. برمینگام با ترجمه مجید کیانیان و آینده هنرها؛ تئاتر آنلاین بخش جدایی‌ناپذیر از هنر تئاتر است نوشته‌ سوزانا کلاپ با ترجمه سمیه یعقوبی را نیز در این شماره بخوانند.

سرمقاله‌ این شماره با نام «گیتی تئاتر و «روان بدفرما» و «نقاب» در اکنونیت!»به قلم نصرالله قادری منتشر شده است.

شماره‌۲۵۷ ماهنامه‌‌ نمایش ویژه‌ بهمن ماه ۱۳۹۹ با سردبیری نصرالله قادری و با بهای ۱۵‌ هزار تومان برای عموم علاقه‌مندان حوزه‌ تئا‌تر چاپ و توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز