خبرگزاری کار ایران

برگزاری اجلاس تبیین اندیشه‌های حضرت امام(ره) در حوزه فرهنگ و هنر

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۷۵۵

اجلاس یک‌روزه «تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) در حوزه فرهنگ و هنر» چهارشنبه ۲۹ بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، در راستای تفاهم نامه همکاری مشترک میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تولیت حرم حضرت امام خمینی (ره) اجلاس اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) به دبیری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود. معرفی اندیشه‌های امام (ره) در چهار حوزه «رسانه و مطبوعات»، «فرهنگ عمومی»، «هنر و سینما» و «فضای مجازی» از محورهای موضوعی این اجلاس است.

اجرایی‌شدن خط‌مشی امام در حوزه فرهنگ و هنر و تجدید میثاق معاونان، رؤسای سازمان‌ها و مدیران ستادی و استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از دیگر اهداف برگزاری این اجلاس است.

افتتاحیه این اجلاس از ساعت ۹ تا ۱۰ به‌صورت مجازی و اختتامیه آن ساعت ۱۵:۳۰ به‌صورت نیمه‌حضوری در حرم امام خمینی (ه) برگزار می‌شود. در مراسم اختتامیه این اجلاس آیت‌الله سیدحسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره)، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی سخنرانی خواهند کرد.

همچنین دبیران چهار محور «رسانه و مطبوعات»، «فرهنگ عمومی»، «هنر و سینما» و «فضای مجازی» گزارشی از مباحث مطرح‌شده در اجلاس را ارائه خواهند داد. مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها از طریق مجازی در این برنامه حضور خواهند داشت.

این برنامه از نشانی skyroom.online/ch/ricac/thought-of-imam پخش خواهد شد. پوشش زنده این برنامه از صفحات اینستاگرام پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، جماران، مؤسسه عروج و نیز سایت‌های زیر پخش قابل مشاهده خواهد بود:

saramad.farhang.gov.ir

aparat.com/ITDMC/live

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز