خبرگزاری کار ایران

سرود‌های انقلابی در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۶۳۲

سرودهای انقلابی در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در پهنه رودکی اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا،‌ سرودهای انقلابی در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در پهنه رودکی اجرا می‌شود. 

شهروز حقی (هماهنگ‌کننده بخش سرودهای انقلابی سی و ششمین دوره جشنواره موسیقی فجر) درباره اجراهای این بخش گفت: بخش سرودهای انقلابی جشنواره موسیقی فجر با حضور سه گروه فعال تهران در پهنه رودکی برگزار می‌شود. 

حقی گفت: گروه «فرزندان ایران» به رهبری مهرداد سیدا، گروه «شهید فرجی» به رهبری حسین نصیری و گروه «نور مشکات» به رهبری هادی قاسمی، سرودهای انقلابی اجرا می‌کنند. 

حقی افزود: در شرایط عادی بنا بود سرود و موسیقی حماسی به صورت گسترده‌تر در جشنواره موسیقی فجر برگزار شود، اما در شرایط فعلی و بدلیل کرونا اجرای گسترده آن در اماکن عمومی شهر تهران امکان‌پذیر نبود و در نهایت سه گروه فعال سرود از تهران در این بخش حضور دارند. برنامه‌های سرودهای انقلابی به صورت اجراهای میدانی و مردمی در پهنه رودکی است و امیدواریم در آینده برنامه‌ای کامل در حوزه سرود طراحی و اجرا شود. 

حقی درباره زمان اجرای سرودها در جشنواره موسیقی فجر گفت: اجراها در بعضی روزها صبح و بعدازظهر و در بعضی روزها هم به صورت یک سانس دیده شده است. روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه ساعت ۱۱ گروه «شهید فرجی» و ساعت ۱۵ گروه «نور مشکات» اجرا می‌کنند. روز شنبه دوم اسفندماه گروه «نور مشکات» ساعت ۱۱ و گروه «فرزندان ایران» ساعت ۱۵ اجرا می‌کنند. روز یکشنبه سوم اسفندماه ساعت ۱۵ گروه «شهید فرجی» و روز دوشنبه چهارم اسفندماه ساعت ۱۱ گروه «فرزندان ایران» اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز