خبرگزاری کار ایران

موفقیت کودکان ایرانی در نمایشگاه هنرهای زیبای چِک

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۲۹۸

دو نشان رز و چهار دیپلم افتخار از چهل و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا کودکان «لیدیسه» کشور چک به کودکان هنرمند ایرانی رسید.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه نقاشی هنرهای زیبا کودکان «لیدیسه» کشور چک در سال ۲۰۲۰ با موضوع «منظره و چشم انداز» در دو بخش نقاشی و عکس برگزار شد و از میان ۲۲ هزار و ۲۱۶ اثر رسیده از ۷۸ کشور دنیا، شش عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون برگزیده شدند. 

بر این اساس، راتین اعتقاد ۸ساله و عضو مرکز کانون بهبهان در استان خوزستان و مهتا عابد ۱۳ساله و از مرکز ۱۶ کانون تهران به ترتیب در بخش نقاشی و عکس نشان رز لیدیسه را دریافت کردند. 

همچنین علی اشرفی‌متقی عضو ۱۱ساله مرکز کانون شیرین‌سو در همدان، ملیسا رضوی ۹ساله از مرکز ۲۱ کانون تهران دیپلم افتخار بخش نقاشی، اعظم عظیمی ۱۶ساله از نهبندان خراسان جنوبی و شادی اسماعیل‌نیا ۱۶ساله از تهران نیز دیپلم افتخار بخش عکس این رویداد بین‌المللی را از آن خود کردند. 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۱۹۱ اثر نقاشی و ۱۵۰ قطعه عکس در چهل و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا کودکان «لیدیسه» کشور چک شرکت کرد. همچنین قرار است در آیینی این جوایز از سوی سفیر چک در تهران به برندگان اهدا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز