خبرگزاری کار ایران

رونمایی از محصولات "الفبای شبیه خوانی" در تالار رودکی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۵۱۶

همزمان با سالروز شهادت امام هادی(ع)، دو محصول آموزش مجازی تعزیه خوانی با عنوان "الفبای شبیه خوانی"، دوشنبه 27 بهمن ماه سالجاری در تالار رودکی رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، مجید خسروآبادی، دبیر کانون کهربای تعزیه فرهنگسرای اخلاق، با اشاره به برگزاری سلسله کارگاه های آموزش تعزیه خوانی برای نوجوانان که از سال 95 با عنوان "الفبای شبیه خوانی" با حضور اساتید هنر آیینی شبیه خوانی از جمله "میرزا ابوالفضل منبت کار" و "سید محسن هاشمی" در فرهنگسرای اخلاق برگزار می شد افزود: امسال به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از وقفه در آموزش نوجوانان و لزوم آموزش مجازی آنها، دو محصول آموزشی تعزیه خوانی تولید شده است.

وی افزود: محصولات تولیدی آموزش تعزیه خوانی شامل آموزش دو مجلس تعزیه "شهادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)" و "مجلس شهادت حربن یزید ریاحی" است که هر کدام از این مجالس، در قالب 30 قسمت با حضور اساتید هنر تعزیه خوانی از جمله "حاج مرتضی صفاریان"، "عباس صالحی" ، "سید محسن هاشمی"، "ابوالفضل صابری"،"مجتبی حسن بیگی" و " مهدی صیادی" و با مشارکت بنیاد رودکی تولید شده است.

به گفته خسروآبادی، محصولات تولیدی آموزش تعزیه خوانی "الفبای شبیه خوانی" روز دوشنبه 27 بهمن ماه سالجاری، در آیین اختتامیه سوگواره هنری "بر مدار حسین(ع)" با حضور مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی و حجت الاسلام میثم امرودی و رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی محدود از روسای فرهنگسراهای تهران برگزار می شود رونمایی خواهد شد.

دبیر کانون کهربای تعزیه از علاقمندان به خصوص نوجوانان علاقمند به هنر تعزیه خوانی دعوت کرد محصولات تولیدی "الفبای شبیه خوانی" از طریق صفحه مجازی کانون کهربای تعزیه در آپارات به نشانی https://www.aparat.com/farhangsara_akhlagh استفاده نمایند.

تالار رودکی در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان حافظ، خیابان شهریار، جنب تالار وحدت واقع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز