خبرگزاری کار ایران

پیام وزیر ارشاد به جشنواره موسیقی فجر

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۴۴۵

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر پیام داد.

به گزارش ایلنا، سیدعباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) به سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر پیام داد. 

وزیر ارشاد در پیام خود به این دوره جشنواره نوشته است: 

«هنر در گذر زمان و کوران وقایع راه می‌گشاید و پیش می‌رود، چنانکه از گذشته تا امروز جریان‌ها و آثار هنری از بستر وقایع برخاسته‌اند و هویت فرهنگی و هنری جامعه را تبیین کرده‌اند و در این میان هنر موسیقی بخش مهمی از هویت فرهنگی و هنری و تجلی زبان همدلی بوده است. 

در یک سال اخیر که شرایط بیماری کرونا دشواری‌هایی را برای همه عرصه‌ها از جمله فرهنگ و هنر پدید آورد، هنر و از جمله موسیقی با جامعه همدلی و همراهی کرده و به تناسب ویژگی‌های این دوران خلاقیت‌هایی در موسیقی بروز کرد و هنرمندان گرانقدر تجربه‌هایی رقم زدند که جریان موسیقی را تداوم بخشید. 

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر فرصت‌هایی را براساس شرایط جدید و شیوه‌های متناسب با این روزگار برای اجرای گروه‌ها و هنرمندان موسیقی و استفاده مخاطبان فراهم آورده است. توجه به حوزه‌های مرتبط با موسیقی مانند ترانه و تولیدات رسانه‌ای تخصصی موسیقی با برگزاری «جایزه ترانه» و «جایزه موسیقی و رسانه» بیانگر نگاه و رویکرد جامع به عرصه موسیقی و حوزه‌های پیرامون است. بخش رقابتی جشنواره هم فرصتی است تا با ارزیابی کارشناسی و تخصصی تولیدات موسیقی، داشته‌های کمی و کیفی و نیازهای این عرصه، شناسایی و مورد گفت‌وگو و نقد قرار گیرد. 

حضور هنرمندان گرامی را در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر ارج نهاده و از تلاش همکاران معاونت امور هنری و ستاد برگزاری جشنواره صمیمانه سپاسگزارم.»

گفتنی است سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر از 28 بهمن‌ماه تا چهارم اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز