خبرگزاری کار ایران

بازیگر فیلم سینمایی «زالاوا» مهمان شبکه سحر

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۲۳۱

​شاهو رستمی، بازیگر کرد ایرانی، امشب مهمان «ما و شما» در کانال کردی شبکه سحر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی قوامی، تهیه کننده برنامه «ما و شما» از حضور ، شاهو رستمی  بازیگر کردزبان  فیلم زالاوا در جشنواره امسال در برنامه امشب و گفت و گو با مخاطبان کردزبان خبر داد. 

قوامی دراین باره افزود: ضمن پخش بیوگرافی و ارائه اطلاعاتی در خصوص فعالیت‌های هنری رستمی، با او درباره نقشش در فیلم زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری که جوایزی نیز در جشنواره فجر ۹۹ کسب کرده است، گفت و گو خواهد شد. 

شاهو رستمی در دهه هشتاد کارش را از سنندج و گروه تئاتری ژین آغاز کرده و در ادامه با حضور در تهران، توانست نقش‌های متفاوتی را در آثار کارگردانان بزرگ ایفا کند. رسوایی جمعی برای ساکنین یک خیابان فرعی، زیر یک سقف، صیاف، مسافران کابوس، این یک سگ نیست، راز شب بارانی، آنجا که آیینه‌ها رنگ می‌گیرند، برف سرخ و غیره از جمله فیلم‌هایی که وی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته و آوای خاک، زریان و روزگاری در محله نیز از جلمه سریال‌های تلویزیونی است که او در آن‌ها بازی کرده است. 

پخش گزارش‌های مردمی، عکس‌های ارسالی بییندگان از کردستان عراق و ایران، گفت و گوی مهمان به صورت تلفنی زنده با بینندگان و کلیپ موسیقی کردی از بخش‌های دیگر برنامه امشب است که قوامی به آن‌ها نیز اشاره کرد. 

«ما و شما» به تهیه‌کنندگی مصطفی قوامی، دستیاری تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد و نیز اجرای آزاد ابراهیمی، امشب ۲۵ بهمن ماه، ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران به مدت ۵۰ دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز