خبرگزاری کار ایران

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳ پروژه مرتبط با هنر مبلمان منبت در شهرستان ملایر

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۲۰۷

در دهه فجر امسال، کلنگ پروژه ساخت کارگاه مبلمان منبت کوثر و فروشگاه مبلمان منبت مارلیک و زندیه افتتاح شدند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم جلیلی (رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایر)، گفت:​ در دهه مبارک فجر کلنگ پروژه ساخت کارگاه مبلمان منبت کوثر با سرمایه‌گذاری ۱۰۰میلیارد ریال به زمین زده و فروشگاه مبلمان منبت مارلیک و زندیه با سرمایه‌گذاری ۱۷۰میلیارد ریال افتتاح شدند.

او افزود: با حضور معاون امور اقتصادی استاندار، فرماندار ملایر، معاون صنایع‌دستی استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، پروژه ساخت کارگاه مبلمان منبت کوثر با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۴هزار مترمربع، زیربنای ۲هزار مترمربع و اشتغال ۵۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۷۵ اشتغال غیرمستقیم در محل ورودی ملایر از سمت همدان به زمین زده شد. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایرگفت: کارگاه مذکور شامل ۱۶ کارگاه ۱۲۵ متری در دو طبقه است که سالانه ۳۲۰ سرویس مبلمان منبت تولید می‌کند. 

جلیلی گفت: فروشگاه مبلمانِ منبت مارلیک در شهرک صنعتی خوشه مبلمان منبت واقع شده، در زمینی به مساحت ۲۱۰ مترمربع و زیر بنای ۶۳۰ مترمربع در سه طبقه و با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغال پنج نفر بصورت مستقیم و ۱۰ نفر غیرمستقیم افتتاح شد.

او گفت: کارگاه منبت بابک زندیه در روستای ازناو نیز از دیگر پروژه‌های دهه مبارک دهه فجر بود که با سرمایه‌گذاری و استفاده از تسهیلات روستایی به مبلغ ۲میلیارد ریال تجهیز و راه‌اندازی شد.

جلیلی ادامه داد: این کارگاه در زیر بنای ۸۰ متر و با اشتغال سه نفر به طور مستقیم در زمینه تولید مبلمان منبت فعالیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز