خبرگزاری کار ایران

ویژه برنامه‌های حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت دهه مبارک فجر 99

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۰۱۱

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برنامه‌های مفرح و متنوعی را با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های حوزه‌های اتومبیلرانی کانون در سراسر کشور از روز شنبه یازدهم بهمن در آستانه آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در نمایشگاه قطعات خودرو و صنایع وابسته که به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا بود، آغاز شد.

همچنین رژه باشکوه اعضای موتورسواری کمیته موتور ریس حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان هرمزگان و هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی این استان برگزار شد و شرکت کنندگان هم سو با دیگر ملت غیور ایران با آرمان‌های امام خمینی (ره) و نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

در این راستا به یمن فرارسیدن دهه مبارک  فجر، اولین جلسه مشترک حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان خراسان جنوبی و هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان با هدف ارتقای همکاری‌های فی‌مابین در جهت کمک به رشد، توسعه و گسترش فعالیت‌های اتومبیلرانی و موتورسواری برگزار شد.

چهارشنبه پانزدهم بهمن‌ماه نیز مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با مسئولان حوزه اتومبیلرانی کانون در استان یزد دیدار و در خصوص راهکارهای توسعه پایدار و همگانی موتورسواری و اتومبیلرانی، تسهیل گردشگری، سافاری، طبیعت‌گردی و بوم‌گردی بحث و تبادل نظر کردند.

ورود کاروان رالی تور کمپر و کاروانینگ حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به  اصفهان در روز چهارشنبه 15 بهمن ماه و ورود به شیراز در روز پنجشنبه 16 بهمن 99، کارشناسی 18 دستگاه خودرو تاریخی استان یزد توسط کارشناسان دبیرخانه شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی در روز پنجشنبه 16 بهمن از دیگر برنامه‌های کانون در دهه فجر 99 بود.

در کنار این‌ها، دومین دوره طرح پاکداشت طبیعت و پیاده‌روی خانوادگی روز جمعه هفدهم بهمن ماه همزمان با ششمین روز از دهه فجر به میزبانی هیأت‌های موتورسواری ‌اتومبیلرانی شرق شهرستان کرج و بخش آسارا برگزار شد. 

در ادامه نیز، مسابقات چندجانبه کشوری اتومبیلرانی اسلالوم «جام فجر» روز جمعه 17 بهمن 99 توسط هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز و با همکاری حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با حضور قهرمانان کشوری در دو بخش آقایان و بانوان در پارکینگ شهرداری اشتهارد برگزار شد. 

رالی تفریحی خانوادگی کیش هم روز جمعه 17 بهمن 99 به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ‌و هیأت موتورسواری و  اتومبیلرانی کیش، با همکاری موسسه ورزش و تفریحات سالم این جزیره برگزار شد. در این رالی که برگزار شد، بیش از ۱۲۰ خودرو شرکت داشتند.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های دیگری را نیز تدارک دیده است که علاقه‌مندان برای آگاهی از آن می‌توانند با شماره تلفن‌های 66749971-021 الی 4 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز