خبرگزاری کار ایران

نکوداشت مقام شهید محسن فخری‌زاده/ اختتامیه جشنواره تئاتر فجر با رعایت محدودیت‌ شیوه‌نامه‌های بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۹۵۷

اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر دوشنبه ۲۰ بهمن با حضور خانواده شهید محسن فخری‌زاده و تقدیر از مقام شامخ این شهید در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر امروز (دوشنبه ۲۰ بهمن) با اجرای نیما کرمی در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد. در این مراسم با حضور خانواده شهید محسن فخری‌زاده از مقام شامخ این شهید توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر به عمل خواهد آمد.

همچنین در این مراسم بزرگداشت بهرام ابراهیمی، همایون علی‌آبادی، اختر تاجیک و جمشید داورپناه از هنرمندان پیشکسوت تئاتر برگزار می‌شود.

اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر از سامانه تلویزیون تئاتر ایران و پلتفرم روبیکا به صورت زنده پخش خواهد شد. دراین مراسم همچنین آیتم‌های تصویری از پیش طراحی شده توسط ستاد برگزاری جشنواره نمایش داده می‌شود.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و همچنین به منظور حفظ سلامت هنرمندان، میهمانان و اصحاب رسانه این مراسم با محدودیت تعداد‌ حاضران همراه خواهد بود. مهمانان مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر فجر به نامزدها، هنرمندان برگزیده و جمعی از مدیران و اهالی رسانه محدود خواهد بود.

علاقه‌مندان همچنین می‌‌توانند در اینستاگرام جشنواره به نشانی www.instagram.com/۳۹thfadjrtheaterfestival صورت زنده مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را دنبال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز