خبرگزاری کار ایران

پیام علی نصیریان به جشنواره‌های تئاتر استان‌ها:

برگزاری جشنواره‌های تئاتر استانی نقطه عطف تئاتر در بحران کروناست

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۰۲۹

علی نصیریان هنرمند پیشکسوت و برجسته تئاتر، سینما و تلویزیون در پیامی به جشنواره‌های تئاتر استان‌ها، برگزاری رویدادهای تئاتری در استان‌ها را نقطه عطف تئاتر در بحران کرونا دانست.

به گزارش ایلنا، علی نصیریان بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در پیامی به هنرمندان و دبیران جشنواره‌های تئاتر استان‌ها  نوشت:

«تئاتر چراغ راه است و روشنایی زندگی. از چگونه بودن سخن می گوید و چگونه به فراز عقل و احساس رسیدن . پس یک ضرورت است که هرگز نباید از آن غافل شد . شرایط اجتماعی جهان در سالی که گذشت، این ضرورت و نیاز را بیش از پیش عیان کرد.

 روشنایی تئاتر در این بحران بیماری، شهامت می‌خواهد و عاشقی، که شما دلباختگان عرصه هنر به سختی و با صبوری مدیریت کردید.

طراحی و برگزاری جشنواره‌های تئاتر استانی در این شرایط خاص، نقطه عطفی در استان‌ها بود که به لطف ایزد منان و حضور جوانان و پیشکسوتان هنرهای نمایشی سراسر کشور به خوبی محقق شد. لازم دانستم شکوه این رویداد هنری را گرامی داشته، سپاس قلبی خود را به شما و هنرمندان تئاتر ایران ابلاغ کنم. امید آنکه در سایه عنایات الهی پیروز و سربلند باشید.

 باکمال احترام

علی نصیریان»

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه تا 20 بهمن در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز