خبرگزاری کار ایران

با حکم حسین انتظامی؛

دبیرکل ستاد صیانت و مبارزه با تکثیر و عرضه غیرمجاز منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۷۹۰

​طی حکمی رئیس سازمان سینمایی، محمدرضا فرجی به عنوان دبیرکل ستاد صیانت و مبارزه با تکثیر و عرضه غیرمجاز آثار سینمایی و سمعی و بصری منصوب شد.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی، محمدرضا فرجی به عنوان دبیرکل ستاد صیانت و مبارزه با تکثیر و عرضه غیرمجاز آثار سینمایی و سمعی و بصری منصوب شد. 

در حکم حسین انتظامی خطاب به محمد رضا فرجی آمده است: 

«با توجه به وظایف و ماموریت‌های ذاتی سازمان و با تکیه بر جلب همکاری و مشارکت همه جانبه صنوف سینمایی اعم از تهیه کنندگان، موسسات توزیع و پخش سینمایی و غیر سینمایی و نظیر آن و به منظور ایجاد امنیت و تثبیت و تقویت فضای اطمینان بخش برای عرضه آثار سینمایی و سمعی و بصری به موجب این حکم به عنوان «دبیرکل ستاد صیانت و مبارزه با تکثیر و عرضه غیرمجاز آثار سینمایی و سمعی و بصری» منصوب می‌شوید. 

هماهنگی با نهادهای ذیربط و تشکیل ستاد مذکور با مشارکت صنوف سینمایی برای انجام فعالیت فرهنگی‌- ترویجی و مبارزه با شبکه‌های غیرمجاز و هدایت دبیرخانه استانی ستاد مذکور از جمله مأموریت‌های جنابعالی می‌باشد. 

توفیق جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم. »

در حال حاضر محمد رضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز