خبرگزاری کار ایران

کمدین «خندوانه» مهمان «دست در دست» می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۷۸۵

برنامه «دست در دست» امشب چهارشنبه ۱۵ بهمن به مناسبت گرامیداشت روز زن و مقام مادر در ویژه‌برنامه خود میزبان میثم درویشیان‌پور و سوگل مشایخ خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سوگل مشایخی روانشناس، محقق و مشاور در حوزه امور فرهنگی و خانواده و مدرس دوره‌های مولانا و حافظ‌شناسی مهمان نهمین قسمت از فصل زمستانی «دست در دست» خواهد بود تا در گفتگو با سیاوش عقدایی شبی متفاوت و آرام را برای مخاطبان برنامه رقم زند. 

همچنین میثم درویشیان‌پور طنزپرداز نیز با اجرای یک استندآپ کمدی به جمع مهمانان این برنامه می‌پیوندد. 

دیگر مهمان این برنامه معصومه نوری پزشک متخصص و محقق ژنتیک در موسسه رویان است و در بخش مهمان جهادی نیز «دست در دست» میزبان نیره عرب سلمانی از مرکز حرفه‌آموزی و توانبخشی کوشا خواهد بود که در امر آموزش پسران کم توان ذهنی فعالند و در دوران کرونا به پشتیبانی از خانواده‌های کمتر برخوردار پرداخته‌اند. 

گفتنی است «دست در دست» در ویژه برنامه فصل زمستانی خود تا کنون میزبان ایرج حریرچی، رسول نجفیان، سیاوش طهمورث، امیر کاظمی، مهشید جوادی، فریبا متخصص، پوراندخت مهیمن و. . بوده و علاوه بر پرداختن به موضوعاتی مثل زمستان و تاثیرگذاری افراد در بزنگاه‌های اجتماعی و تاریخی به موضوع مهم همراهی افراد جامعه در جدیدترین میدان همدلی یعنی دوران شیوع کرونا پرداخته و در این مسیر هم‌صحبت افرادی می‌شود که گام‌های موثری در یاری رساندن به همنوعان خود برداشته‌اند. 

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی، اجرای سیاوش عقدایی و کارگردانی بهار ارجمند که پنجشنبه و جمعه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود و در ایام دهه فجر نیز طی ۱۰ شب به صورت ویژه‌ای در جدول پخش شبکه دو سیما قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز