خبرگزاری کار ایران

همکاری دوباره حسندوست و سامان این بار در «زیرخاکی»

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۷۶۰

حسن حسندوست سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان را تدوین می‌کند.

به گزارش ایلنا، حسن حسندوست تدوینگر شناخته شده سینما و تلویزیون به فصل دوم سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری نیا ملحق شد. 

تدوینگر پیشکسوت سینمای ایران که از دهه ۶۰ در این عرصه فعالیت می‌کند، پیش از این در سریال «نفس» نیز با جلیل سامان همکاری داشته است. 

حسن دوست که تدوین نزدیک به ۸۰ فیلم و سریال و بیش از پنج بار نامزدی دریافت سیمرغ بلورین در جشنواره فیلم فجر را در کارنامه دارد، دو بار این جایزه را به خاطر فیلم‌های «هامون» و «بچه‌های آسمان» به دست آورده است. 

فصل دوم «زیرخاکی» این روزها در شمال تهران تصویربرداری می‌شود و ستاره پسیانی و فروغ قجابگلو در کنار پژمان جمشیدی و ژاله صامتی از جمله بازیگرانی هستند که مقابل دوربین قرار گرفته اند. 

عوامل سریال پیش از این درلوکیشن‌هایی چون شهرک غزالی، محله‌های قدیمی کرج، دفتر یکی از روزنامه‌ها و بخش‌های مختلف تهران ادامه ماجراجویی‌های فریبرز باغبیشه را به تصویر کشیده‌اند و کار همچنان به صورت فشرده ادامه دارد. 

در «زیرخاکی» دیدیم که بلندپروازی‌های فریبرز باغبیشه (پژمان جمشیدی) یا همان «فری خاکی» و سودای یافتن گنج و یک‌شبه پولدارشدن، ماجراهای فراوانی را برای او رقم زد. این دردسرها گریبانگیر اطرافیان او از جمله همسر (ژاله صامتی) و تنها پسرش نیز شد. فریبرز که به شکلی ناخواسته درگیر مبارزات انقلابی و مواجهه با نیروهای ساواک شده بود، با پیروزی انقلاب هم نتوانست از وسوسه پیدا کردن گنج دست بکشد. 

فصل اول «زیرخاکی» با تلاش ناکام او برای خروج از کشور همزمان با آغاز جنگ تحمیلی به پایان رسید. حالا مخاطبان این سریال برای تماشای فرجام دردسرهای فریبزر و خوش‌شانسی‌ها و ناکامی‌هایش، باید منتظر پایان تولید فصل دوم و پخش آن از تلویزیون باشند. 

بازیگران فصل دوم «زیرخاکی» تولید سیما فیلم عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلو، مریم سرمدی، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، با حضور هومن برق‌نورد. 

عوامل این سریال عبارتند از مدیر فیلمبرداری: داوود محمدی، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، طراح گریم: عباس عباسی، دستیار یک کارگردان: میثم نجفی، مدیر صدابرداری: جواد مقدس، طراحی و ترکیب صدا: محمد کشفی، آهنگساز: آرش بادپا، منشی صحنه: مرجان تاجیک، مدیران تدارکات: حسین لنجابی، مهران مداحیان، مهدی محمدی، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز