خبرگزاری کار ایران

پخش “بچه‌های انقلاب” از شبکه دو سیما

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۶۷۱

بچه‌های انقلاب" به تهیه‌کنندگی رحیم کریمی جم از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

رحیم کریمی جم در گفتگو با خبرنگار ایلنا، هدف از ساخت این برنامه را آشنایی کودکان و نوجوانان با روزهای بهمن 57 عنوان کرد و گفت: با ساخت این برنامه سعی شده نقش نوجوانان خانواده آنان در زمان انقلاب 57 به تصویر کشیده شود.

در ادامه ابوالفضل حاجب، کارگردان این برنامه،‌ ساخت " بچه‌های انقلاب" را به دلیل استفاده از بازیگران تازه کار،‌ دشوار دانست و گفت:‌ برای بهتر شدن برنامه از تکنیک  رئال و فتوکلیپ استفاده شده تا جذابیت اثر بیشتر باشد.

فاطمه شیخلر نیز به عنوان نویسنده برنامه در این خصوص گفت: برای ساخت این برنامه تحقیقات وسیع و میدانی انجام شده است تا ضمن آشنایی کودکان و نوجوانان با خاطرات انقلاب اسلامی، با گوشه‌ای از تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردم به خصوص کودکان و نوجوانان آشنا شوند.

بر اساس این گزارش: فاطمه شیخلر، عاطفه حسین زاده، مارال اژدهاکش به عنوان مجری و پاشا بانکی،‌ حنانه حسن آقاخانی،‌ عرشیا خسروی،‌ سارا داداش پور،‌ زینب شیخلر و داوود خسروی به عنوان بازیگران در این پروژه فعالیت می‌کنند.

همچنین دستیاری کارگردان برعهده زینب شیخلر،‌ تدوین برعهده محمد حاجب،‌ صدابرداری برعهده جواد چتری،‌ گریم برعهده الهام اسرافیلی زاده و عکاسی برعهده حسین افروشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز