خبرگزاری کار ایران

برگزیده برتر جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا به فرانسه می‌رود/ تمدید یک هفته‌ای فراخوان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۶۴۰

دبیر دومین جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا خبر داد: اثر برگزیده این رویداد در فرانسه اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، داود نامور خبر داد: در روزهای اخیر مذاکراتی با آقای جعفر مهیاری مدیر کمپانی تئاتر زندگی داشتیم که بر اساس آن قرار شد اثر برگزیده دومین جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا در فرانسه اجرا شود.

نامور ادامه داد: ایشان به منظور حمایت و تشویق دانشجویان ایرانی شرکت کننده در جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا ویژه جایزه بزرگ ناظرزاده‌کرمانی، اثر برگزیده این رویداد برای اجرا در یکی از سالن‌های حرفه‌ای فرانسه موافقت کرد.

تمدید مهلت فراخوان

مدیر عمارت نمایشی نوفل‌لوشاتو همچنین از تمدید یک هفته‌ای مهلت شرکت در فراخوان جشنواره افرا خبر داد و گفت به دلیل استقبال دانشجویان از این رویداد، علاقه‌مندان تا بیستم بهمن برای شرکت در دومین جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا فرصت دارند.

نامور همچنین یادآور شد: همچنین طی توافق‌های صورت گرفته قرار است آقای جعفر مهیاری به زودی کارگاهی را با عنوان تعادل و پرورش خلاقیت در عمارت نوفل‌لوشاتو برگزار کند. در پایان این کارگاه، اجرایی در سالن نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود که منتخبان کارگاه می‌توانند در کارگاه مشترک ایران و فرانسه شرکت کنند.

یادآور می‌شود، دومین دوره جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا با عنوان جایزه بزرگ استاد ناظرزاده کرمانی، در بهار ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

آدرس و تلفن دبیرخانه:

تهران : تهران- خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، نبش تقاطع رازی، روبروی سفارت واتیکان، شماره ۱۸

تلفن:۶۶۹۵۲۶۰۰

واتساپ: ۰۹۱۹۹۳۴۸۰۰۲

صفحه اینستاگرام:

@academyafra

@nofelloshato.theater

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز