خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه مجازی «گزیده‌ای از آثار انقلاب اسلامی در آینه مطالعات ایران‌شناسی در غرب»

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۶۱۶

هم‌زمان با گرامیداشت دهه فجر، نمایشگاه مجازی کتاب با عنوان «گزیده‌ای از آثار انقلاب اسلامی در آینه مطالعات ایران‌شناسی در غرب» به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از روز گذشته ۱۲ بهمن آغاز و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، اولین مجموعه از نمایشگاه دائمی «ایران و اسلام» با عنوان «گزیده‌ای از آثار انقلاب اسلامی در آینه مطالعات ایران شناسی در غرب (۲۰۲۰-۱۹۷۹)» به زبان‌های مختلف انگلیسی،‌ فرانسه و آلمانی در قالب نمایشگاه مجازی برپا شده است.

فرحناز افضلی قادی، محبوبه شمشیرگرها، فرح زاهدی، لیندا گودرزی، داود آقا‌رفیعی و علی‌محمد طرفداری از جمله پژوهشگرانی هستند که آثار مربوط به انقلاب اسلامی در مطالعات ایران‌شناسی در غرب را گردآوری کرده‌اند.

این نمایشگاه از تاریخ ۱۲ بهمن آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد. علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایشگاه مجازی می‌توانند به آدرس: www.nlai.ir/revolution-in-west-surveys مراجعه کنند.

گروه پژوهش‌های اسلام‌شناسی و ایران‌شناسی،‌ زیر مجموعه اداره‌کل پژوهش کتابداری و آموزش سازمان اسناد و کتابخانه ملی در نظر دارد با توجه به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، به منظور معرفی منابع، ‌مراکز و شخصیت‌های ایران‌شناس و اسلام‌شناس نمایشگاه دائمی «ایران و اسلام» را به تدریج و به صورت مجازی برگزار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز