خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه آثار منتخب جشنواره جهانی هنر مقاومت برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۵۷۹

آثار برگزیده ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت از بیستم بهمن ماه در خانه هنرمندان ایران به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت، این نمایشگاه از 20بهمن  لغایت 1 اسفند ماه در خانه هنرمندان ایران و با رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه آثار منتخب رشته‌های:کارتون،عکس،تصویرسازی ، کتیبه و پرچم،تایپوگرافی،پوستر وحجم به نمایش در خواهند آمد؛ همچنین آثار بخش نقاشی همزمان در موزه هنرهای معاصرفلسطین به نمایش در خواهند آمد.

علی بخشی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه نمایشگاه 20 بهمن ساعت 16 در محل خانه هنرمندان ایران با حضور تنی چند از هنرمندان و مسئولین فرهنگی کشور برگزار خواهد گردید.

وی در پایان افزود: به‌سبب معضلاتی که شیوع ویروس کرونا در این برهه از زمان گریبان جهان را گرفته،جشنواره جهانی هنر مقاومت هم نیز از این قاعده مستثنا نبوده و عدم حضور برخی هنرمندان داخلی و یا خارجی   به خاطر همین معضل، بنابراین تمهیداتی اندیشه شده تا پس از نمایشگاه تمامی آثار در سایت WWW.RESISTART.IR   به نمایش درآیند.

ششمین جشنواره جهانی «هنر مقاومت» با دبیری مسعود نجابتی و در هشت بخش «نقاشی»، «کارتون»، «حجم»، «عکس»، «پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «تصویرسازی» و «پوستر» توسط انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدسِ بنیاد فرهنگی روایت فتح، بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز