خبرگزاری کار ایران

برگزای چهارمین جشنواره صنایع‌دستی بانوان در بروجرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۵۷۵

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از برگزاری چهارمین جشنواره صنایع‌دستی بانوان در استان خبر داد.

به ‌گزارش ایلنا، سیدامین قاسمی (مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان) از برگزاری چهارمین جشنواره صنایع‌دستی بانوان در استان خبر داد. 

 سیدامین قاسمی اظهار کرد: این جشنواره به‌مناسبت ولادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) و روز زن با همکاری کمیته امور بانوان فرمانداری، انجمن حمایت از بیماران خاص و MS و مجموعه فرهنگی‌تجاری دیپلمات سنتر بروجرد برگزار می‌شود.

او افزود: بازدیدکنندگان با خرید محصولات صنایع‌دستی، می‌توانند سهم بزرگی در اشتغال‌زایی و حمایت از هنرمندان این حوزه داشته باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان در خصوص شرایط حضور فعالان عرصه صنایع‌دستی در این جشنواره، عنوان کرد: غرفه‌های این جشنواره فقط به افرادی که در انجمن بیماران خاص ثبت نام کرده‌اند، تعلق می‌گیرد.

او در خصوص مکان و زمان افتتاح چهارمین جشنواره صنایع‌دستی بانوان در لرستان اضافه کرد: این جشنواره از روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ از ساعت ۳ تا ۸ شب در مجتمع دیپلمات سنتر بروجرد واقع در خیابان تختی، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. بازدید برای عموم با شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز