خبرگزاری کار ایران

استقبال مردم سوریه از نمایشگاه‌های مربوط به تصاویر شهید سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۶۷۴

برگزاری دو نمایشگاه «فقط برای خدا» و «روایت عشق» در دمشق با استقبال مردم سوریه و فرهنگ‌دوستان این کشور روبرو شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، در دو نمایشگاه «فقط برای خدا» و «روایت عشق» در دمشق که توسط وزارت فرهنگ سوریه، اداره کل فرهنگ دمشق با مشارکت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شده است، پوسترهای مجموعه «فقط برای خدا» به همراه عکس‌های مراسم تشییع شهید سلیمانی به نمایش درآمد.

این دو نمایشگاه از ۱۷ دی ماه برپا شده و در جریان آن، درفرهنگسرای ابورمانه دمشق، مجموعه پوسترهای «فقط برای خدا» درمعرض دید عموم قرار گرفت، در این پوسترها که توسط حوزه هنری استان کرمان تهیه شده، روایت‌هایی از سلوک و رفتار سردارسلیمانی تصویرسازی شده است.

در نمایشگاه «روایت عشق» هم که در فرهنگسرای «کفرسوسه» برگزار شد، عکس‌هایی از مراسم تشییع میلیونی این شهید گرانقدر به نمایش درآمد. این نمایشگاه شامل ۳۰ عکس ازمراسم تشییع سرداربود که بعد از اعلام فراخوان، از میان صدها عکسی که توسط مردم شهرهای مختلف کشورمان ارسال شده بود، توسط «خانه عکاسان ایران» انتخاب شده است.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه‌ها، سفیر و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی و مدیر کل فرهنگی دمشق و روسای فرهنگسراها حضور داشتند.

از قرار معلوم این نمایشگاه‌ها با استقبال مردم و فرهنگدوستان سوریه روبرو شده و بازدیدکنندگان خصوصا بعد از مطالعه ترجمه پوسترهای «فقط برای خدا» که به رفتار و سلوک سردار سلیمانی می‌پردازد، خواستار برگزاری مجدد چنین نمایشگاه‌هایی شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز