خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه «تاریخ در قاب» برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۴۶۵

نمایشگاه «تاریخ در قاب» روز یکشنبه دوازدهم بهمن‌ماه با تجلیل از «حسین پرتوی» عکاس انقلاب و دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، هنر انقلاب اسلامی آیینه تمام‌نمای ایثار و رشادت و سرافرازی مردمی است که به پشتوانه ایمان و مدد الهی، همینه پوشالی ستم‌پیشگان را درهم شکستند. مرور تصاویر به‌جا مانده از غرورآفرینی آزاداند‌یشان این کهن بوم و بر جانی‌ست تازه در کالبد آزادی و آزادی خواهی؛ در آستانه چهل‌ودومین سال طلوع فجر رهایی، نمایشگاه «تاریخ در قاب» از سوی موسسه هنرمندان پیشکسوت برپا می‌شود.

نمایشگاه «تاریخ در قاب» روز یکشنبه دوازدهم بهمن‌ماه 1399 از ساعت 15 تا 17 در نگارخانه لرزاده افتتاح می‌شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند سیزدهم تا بیست‌ونهم بهمن‌ماه، ساعت 10 تا 18 به جز ایام تعطیل از این نمایشگاه دیدن کنند.

گشایش نمایشگاه «تاریخ در قاب» با تجلیل از زنده‌یاد «حسین پرتوی» عکاس انقلاب و دفاع مقدس همراه خواهد بود.

ضمن این‌که در این نمایشگاه شاهد آثاری از زنده یاد حسین پرتوی، محمدعلی جدیدالاسلام، محمود حاج محمدی، محمدصیاد صبور، مرتضی صادقی‌افجه، سعید صادقی قازانچانی، علی قلم‌سیاه، علی کاوه و عباس ملکی خواهیم بود.

نمایشگاه «تاریخ در قاب» به همت موسسه هنرمندان پیشکسوت با همکاری فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران و موسسه فرهنگی ، هنری و پژوهشی صبا از سیزدهم تا بیست‌ونهم بهمن‌ماه، ساعت 10 الی 18 در نگارخانه لرزاده به نشانی فرهنگستان هنر، خیابان ولی‌عصر(عج) نرسیده به خیابان طالقانی پلاک 1554 (ورودی شرقی) و خیابان ولی‌عصر(عج) خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر شماره 175 (ورودی غربی) برپا می‌شود.

علاقه‎‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت موسسه هنرمندان پیشکسوت به نشانی www.kesvat.ir و صفحه honarmandan_pishkesvat در اینستاگرام مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز