خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ارسال مقاله به نخستین همایش ملی ایران‌شناسی استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۱۲۸

مهلت ارسال اصل و چکیده مقالات، پایان‌نامه و رساله برای شرکت در نخستین همایش ملی ایران‌شناسی استان‌ها: «تاریخ، فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری»، تمدید شد.

به گزارش ایلنا، مهلت ارسال اصل و چکیده مقالات، پایان‌نامه و رساله برای شرکت در نخستین همایش ملی ایران‌شناسی استان‌ها: «تاریخ، فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری»، با توجه به استقبال پژوهشگران و به منظور بهره‌مندی مناسب از فرصت علمی پیش آمده، تا پایان بهمن‌ ۱۳۹۹، تمدید شد.

دبیرخانه اجرایی همایش ملی «تاریخ، فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری»، از تمامی اساتید، دانشجویان پژوهشگران و محققان دعوت بعمل می‌آورد تا با مشارکت خود در این رخداد علمی–پژوهشی نقش آفرینی کنند و به تولید دانش و ارتقاء سطح پژوهشی استان و کشور بیافزایند.

بنیاد ایرانشناسی نخستین همایش از سلسله همایش‌های ملی ایران‌شناسی استان‌ها؛ با محوریت: «تاریخ، فرهنگ و هنر استان چهارمحال و بختیاری»، را با هدف طرح فرصتی علمی برای پژوهشگران جهت مطالعه

و تحقیق پیرامون تمدن و فرهنگ استان چهارمحال و بختیاری در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹، برگزار می‌کند.

مقالات برتر همایش در مجله‌های معتبر علمی «جستارهای باستان‌شناسی ایران پیش از اسلام» و «پژوهشنامه ادبیات معاصر ایران» به چاپ خواهند رسید. همچنین مقالات منتخب این همایش در پایگاه‌های معتبر علمی «سیویلیکا، SIDو ISC» نمایه خواهند شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌‌های دبیرخانه همایش: ۸۸۶۰۸۸۰۷-۰۲۱

و ۳۲۲۵۱۸۷۰-۰۳۸ تماس حاصل کنند و یا با رایانامه conference@iranology.ir مکاتبه کنند. همچنین پژوهشگران محترم می‌توانند جهت ثبت‌نام و ارسال مقالات خود تا پایان روز 30 بهمن‌ماه 1399، به نشانی پایگاه اینترنتی همایش: http://province.iranology.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز