خبرگزاری کار ایران

عزم راه منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۹۱۵

کتاب عزم راه نوشته‌ی مهدی جمشیدی از سوی نشر صاد منتشر شد.

به گزارش ایلنا، کتاب عزم راه، مطالعه‌ای پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب است. نویسنده در این کتاب به بازخوانی مفهومی رویداد انقلاب اسلامی و تبیین راه طی شده در چهل‌سالگی انقلاب می‌پردازد. همچنین در ده فصل به مسائلی از جمله: تقدم انقلاب باطنی بر انقلاب سیاسی اجتماعی، تنظیم نظم جدید مبتنی بر مبانی اسلام و منفک از نظم متقدم قبلی، فهم و تفسیرهای متفاوت از مفهوم انقلاب، جریانات مسلط فکری و مبانی نظری این جریانات، راه یافتن اقتصاد محوری در مناسبات انقلابی، اهمیت حفظ و چگونگی پاسداشت ارزش‌های انقلابی و احیای آن در سطوح مختلف جامعه و... می‌پردازد. در نتیجه بر آن است تا راه‌حلی برای برون رفت از وضعیت استحاله مفهوم انقلاب ارائه بدهد.

مطالعه این کتاب را به علاقه‌مندانِ حوزه مطالعات فرهنگی و تاریخی معاصر پیشنهاد می‌‌کنیم.

مهدی جمشیدی عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است و پیش از این نیز آثاری از ایشان در حوزه‌های فرهنگ‌پژوهی، مطالعات انقلاب اسلامی و علم اجتماعی اسلامی منتشر شده است.

«عزم راه» را می‌توانید تا ۸ بهمن‌ماه همزمان با اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با ۲۰ درصد تخفیف و ارسال رایگان در سایت نشر صاد Saadpub.ir سفارش دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز