خبرگزاری کار ایران

ششمین جشنواره کالاهای فرهنگی میزبان یازده نشست مجازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۴۵۳

ششمین جشنواره کالاهای فرهنگی میزبان یازده نشست با موضوع اسباب‎بازی، نوشت‌افزار و کالاهای فرهنگی در فضای مجازی است.

به گزارش ایلنا، با مجازی شدن نشست‌های ششمین جشنواره کالاهای فرهنگی، تولیدکنندگان، کارآفرینان و برنامه‌ریزان حوزه صنایع دستی و کالاهای فرهنگی در سراسر کشور امکان بهره‌مندی از مباحث تحلیلی را طی یازده نشست تخصصی خواهند داشت.

این‌نشست‌ها از هفتم بهمن آغاز شده و تا ششم اسفند ادامه خواهد داشت.

براین اساس «ردپای هنرمند در بازآفرینی و تولید عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌های بومی» عنوان نشستی است که سه‌شنبه هفتم  بهمن برگزار خواهد شد. امیر سهرابی (مدیر موزه عروسک و اسبا بازی کاشان) و افسانه احسانی (مدرس و پژوهشگر) سخنرانان این نشست خواهند بود.

«اسباب‌بازی در کرونا» عنوان نشستی با حضور مجید قادری (مدرس و متخصص حوزه بازی و اسباب بازی) و آزاده بیات (مولف و مدیر بخش اسباب‌بازی موزه عروسک‌های ملل) است. این نشست که دوشنبه ۱۳ بهمن برگزار می‌شود بر موضوع «بازی‌‌ها و اسباب‌بازی‌های مناسب شرایط کرونایی» تمرکز خواهد داشت.

«سبک زندگی و فن آوری‌های روز در صنعت  نوشت افزار»، «عوامل موثر بر تولید کالاهای فرهنگی» و «آینده پژوهی در حوزه نوشت افزار» عنوان نشست‌هایی است که به ترتیب در روزهای چهارشنبه ۱۵ بهمن، یکشنبه ۱۹ بهمن و دوشنبه ۲۰ بهمن برگزار می‌شود. مهدی حسینی‌پور (تولیدکننده محصولات رسانه‌ای) و سید حامد فیروزی (تولیدکننده و مشاور حوزه میراث فرهنگی)، بهزاد سلیمانی (مولف، طراح و عضو هیئت علمی‌دانشگاه) و مجید اکبری (مدیر روابط عمومی‌انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار کشور) در این نشست‌ها به طرح مبانی تولید، موانع پیش رو، راهکارها و شیوه‌های تولید خواهند پرداخت.

همچنین قرار است متخصصان کالاهای فرهنگی، فناوری‌های نرم، اسباب‌بازی  و محصولات فرهنگی اقوام ایرانی در سایر نشست‌ها به بحث و تبادل نظر بپردازند که خبر این نشست‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

گتنی است علاقمندان می‌توانند این نشست‌ها را در صفحه رسمی‌جایزه کالاهای فرهنگی (فیروزه) به آدرس @jayezeh.firrozeh  دنبال کنند. این نشست‌ها در ساعت ۱۸ به نمایش درخواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز