خبرگزاری کار ایران

علی عسگری از رئیس‌جمهور عذرخواهی کرد/ مسئولیت متوجه مهمان برنامه است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۸۳۴

رئیس رسانه ملی گفت: تاکید کرده‌ایم که مسئولیت اظهارنظر در برنامه‌های زنده برعهده کارشناس مدعو است.

به گزارش ایلنا، علی عسکری (رئیس رسانه ملی) که در نشست هفتگی با معاون و مدیران شبکه‌های سیما سخن می‌گفت، اظهار کرد: برنامه‌های مختلف سیما در دهه فجر امسال باید کاملا متفاوت و به گونه‌ای باشد تا مردم جشن پیروزی انقلاب خود را در خانه‌هایشان با تمام وجود حس کنند. 

رئیس سازمان صداوسیما دهه فجر انقلاب اسلامی را اوج نمایش همدلی ملت ایران دانست و تصریح کرد: رسانه ملی باید در همه برنامه‌ها همدلی و وحدت را در اولویت کاری خود قرار دهد و همچون همیشه در مسیر تقویت آن گام بردارد و دهه فجر بهترین فرصت برای نمایش این همدلی است. 

علی عسکری در بخش دیگری از سخنانش به اظهارات نسنجیده و دور از شان میهمان یکی از برنامه‌های زنده شبکه چهار اشاره و تاکید کرد: این اظهارات باعث تکدر خاطر بینندگان فهیم شبکه چهار سیما و خدمتگزاران دلسوز نظام شد و اینجانب با ابراز تاسف، از مخاطبان فرهیخته رسانه ملی و ریاست محترم جمهوری به نوبه خود عذرخواهی می‌کنم. 

رئیس رسانه ملی رعایت اخلاق اسلامی، اصول حرفه‌ای و پرهیز از اهانت در عین نقد سازنده را رویکرد محوری و همواره مورد تاکید رسانه ملی دانست و افزود: هر چند بارها تاکید شده مسئولیت اظهارنظر در برنامه‌های زنده برعهده کارشناس مدعو است، اما بیان چنین اظهاراتی از آنتن صداوسیمای جمهوری اسلامی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و با هرگونه قصور و تقصیر برخورد قاطع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز