خبرگزاری کار ایران

پخش «ارمغان تاریکی» از شبکه آی‌فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۸۱۵

سریال «ارمغان تاریکی» به‌مناسبت نزدیک شدن به دهه فجر، در جدول پخش کانال آی‌فیلم۲ قرار گرفت.

به‌گزارش ایلنا، این سریال جلیل سامان که در دهه فجر سال ۱۳۸۹ از شبکه سه سیما پخش شد، برای آی‌فیلمی‌ها در کشورهای فارسی‌زبان همسایه نمایش داده می‌شود. 

«ارمغان تاریکی» قصه چند دانشجوی جوان است که در سال‌های آغاز دهه شصت در تهران زندگی می‌کنند و هر یک در برخورد با حوادث و رویدادهای سیاسی و اجتماعی آن دوران همچون: جنگ تحمیلی، بحران‌های سیاسی، حضور گروهک‌های سیاسی در جامعه و… سرنوشت‌هایی متفاوت پیدا می‌کنند. محور سریال روایت فراز و فرودهای زندگی جوانی به نام مجید دانشجوی رشته عکاسی است که اوایل انقلاب جذب یکی از سازمان‌های سیاسی شده و به دلیل هوش و ذکاوت خود مورد اطمینان قرار می‌گیرد. سرانجام به او ماموریت مهمی داده می‌شود که باید از عهده انجامش برآید، مأموریتی که داستان این سریال را به وجود آورده است. 

آرش مجیدی، امیر آقایی، سودابه بیضایی، لیلا زارع، مجید مشیری، شهین تسلیمی، مجید سعیدی، حمیدرضا هدایتی، سعیده عرب، امیر غفارمنش، علی ابوالحسنی، حشمت آرمیده، فریبرز گرمرودی، آزاده ریاضی، مریم خدارحمی، مریم سرمدی، طرلان پروانه و… بازیگرانی این مجموعه هستند. 

این سریال پربیننده ایرانی، قرار است از فردا دوشنبه ۶ بهمن، هر روز ساعت ۱۶:۰۰ به‌وقت تهران، ۱۷:۰۰ به‌وقت کابل و ۱۷:۳۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان روی آنتن برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز