خبرگزاری کار ایران

پخش سری جدید «ما مردم» از پرس‌ تی‌وی/ استفاده از مجری - کارشناس آمریکایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۳۳۸

پخش سری جدید مجموعه برنامه «ما مردم» (We The People) شبکه پرس تی وی از هفته جاری آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پخش سری جدید مجموعه برنامه «ما مردم» (We The People) شبکه پرس تی وی از هفته جاری آغاز می‌شود و میلاد جوانمردی به عنوان مجری استودیوی تهران و دنی هایفونگ و وایات رید، هر دو از آمریکا به ساختار ارائه آن کمک خواهند کرد. 

عاطفه‌‌سادات دربندی، تهیه کننده برنامه گفت: «ما مردم» ویژه کنکاش در مسائل داخلی آمریکاست و سابقه چندساله در جدول برنامه‌های پرس تی وی دارد. قسمت اول این سری از برنامه، بعد از حدود سه ماه توقف، از چهارشنبه این هفته به روی آنتن می‌رود و با ساختار متنوع و جدید و اضافه شدن مجری و دو مجری-کارشناس از آمریکا ارائه می‌شود. 

تهیه کننده این برنامه افزود: در ابتدای تولید اولین سری این برنامه که در مارس ۲۰۱۶ انجام شد، مجری در برنامه حضور داشت. بعد از حدود یک سال تصمیم گرفته شد که مجری در برنامه حضور نداشته باشد؛ اما در سری جدید مجددا مجری به برنامه اضافه می‌شود. 

وی با اشاره به حضور میلاد جوانمردی به عنوان مجری و چهره جدید در این برنامه افزود: این کار اولین تجربه اجرای تلویزیونی این مجری است و امیدواریم ساختار جدید بتواند همچون گذشته رضایت مخاطبان برنامه را جلب کند. همچنین در هر برنامه دو نفر کارشناس داریم که سعی می‌شود یکی از آن‌ها مخالف و یکی موافق باشد، تا گفت و گوها چالشی و جذاب باشد. 

دربندی همچنین از اضافه شدن دو بخش جدید شامل مونولوگ دو دقیقه‌ای و بخش تحلیلی شش دقیقه‌ای با حضور دو تحلیلگر از آمریکا خبر داد و اظهار کرد: بخش مونولوگ دو دقیقه‌ای توسط دنی هایفونگ روزنامه نگار و تحلیلگر سیاسی از آمریکا اجرا می‌شود و موضوع آن در راستای تم هر برنامه است. اچرای بخش تحلیلی شش دقیقه‌ای نیز بر عهده وایات رید از آمریکا است که طی آن به بحث و بررسی موضوع مربوطه همراه با کارشناسان مهمان خود می‌پردازد. 

نمایش سری جدید برنامه «ما مردم» از چهارشنبه این هفته در شبکه پرس تی وی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز