خبرگزاری کار ایران

پخش فیلمی با بازی حسن جوهرچی به زبان کردی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۷۵۱

تله فیلم «سیاه سپید»، سال‌های آغاز بعثت پیامبر اسلام (ص) و شروع دعوت آَشکار به اسلام را در کانال کردی شبکه سحر روایت می‌کند.

به گزارش ایلنا، تله فیلم «سیاه سپید» در کنار ماجراهای سال‌های آغاز بعثت پیامبر اکرم (ص) داستان دو تن از روسای قبایل مکه به نام‌های «عوف بن صمره» و «ابوضرار سهمی» است که بر سر مالکیت یک مرتع دچار اختلاف هستند و داوری اختلاف خود را به نزد ابوسفیان می‌برند و با پیشنهاد برگزاری یک مسابقه برای تعیین حق بهره برداری از مرتع برای حل مشکل، مواجه می‌شوند. 

در ادامه ماجرا «عاتکه» دختر عوف که سوارکار ماهری است و «عدی» پسر ابوضرار در این مسابقه شرکت می‌کنند و برده سیاهپوستی به نام «جون» در این پیکار به عنوان طعمه قرار می‌گیرد و ماجراهایی شکل می‌گیرد که مخاطب را با خود همراه می‌سازد. 

علاوه بر بازی زنده یاد حسن جوهرچی، دیگر نقش آفرینان این تله فیلم؛ حسین توشه، امیرعلی مجلسی، سارا منجزی، بهزاد داوری، امیر مولوی، اصغر نیک خواه، سودابه بیضایی، علی جاویدفر، اوژن صفاری، شهاب طباطبایی و حسین صبوری هستند. 

همچنین جمعی از صداپیشگان کردزبان شبکه سحر که در دوبله «سیاه سپید» حضور داشته‌اند که عبارتند از: محمد فریدونی (ابوضرار)، پرویز حبیبی (عوف)، شیلان رحمانی (عاتکه)، ناصر قادری (جون)، فواد شافعی (قیس)، اسعد خوشگوار (ابوسفیان)، سیران گلوانی (رابعه)، بنیامین احمدی، مسعود یوسفی و سحر الیاسی پور. 

تله فیلم «سیاه سپید» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدتقی انصاری محصول سال ۹۱ شبکه سحر است و با مدیریت دوبلاژ محمد فریدونی به زبان کردی دوبله شده است. 

زمان پخش این تله فیلم جمعه سوم بهمن، ساعت ۱۸:۲۰ به مدت ۹۰ دقیقه از کانال کردی شبکه سحر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز